Monday, May 2, 2011

30.04

 

Homme on mai !!! Juba Open-mouthed smile Ja meie oleme nüüd täpselt 2 nädalat Austraalias olnud. Tundub küll sada korda kauem .. aga Eestisse ikka ei taha tulla Open-mouthed smile .. Just kujutasime ette et me passime oma järgmised 3 kuud siin samas hosteli toas ja vahime seda sama seina ja lage ja rõdu Open-mouthed smile Juba praegu on kopp ees , mul veel eriti kuna ma ju olen terved päevad siin kahe seina vahel kinni , tööle ka ei saa minna . Kohe hommikul ka ei julge kuhugi minna , kuna see naine siin võib veel kuskil kell 1 päeval tulla ja öelda et saad täna tööle .. nii ma ootangi pool päeva et äkki ikka saab ja siis alles hakkan ennast liigutama .. siin Carnarvonis on tegelt päris mõnus päikse käes , palmi all lihtsalt istuda ja ringi vaadata .. Siis ei saa arugi et kuskil pärapõrgus oled. Meie lemmik on üks park siin rikkamas rajoonis kus on hästi palju ilusaid maju , hästi huvitavalt ehitatud .. seal on alati kõik korras ja ilus ja puhas Smile Inimesi ka ei liigu seal eriti.

A jaa meie maksunumbrid tulid täna !!! Ja pangakaardid tulid ka !!! Kokku tuli 5 kirja ühel päeval , mulle ei tulnud Eestis ka nii palju kirju elu jooksul Open-mouthed smile Täitsa elaniku tunne tuli kohe Open-mouthed smile .. Halb asi on ainult see et kõik meie asjad tulid koos aga tõnise pangakaarti ei tulnud , minu oma tuli .. kuigi me tegime neid koos ühel ajal ja üldse , paroolid tulid ka meile mõlemile ära aga üks pangakaart tundub et on kuskile kadunud sellel pikal teekonnal. Ikka midagi peab viltu ka minema ju .. ja me nii rõõmustasime alguses Open-mouthed smile Aga noh tegelt midagi hullu pole , ootame veel natuke ja kui ei tule siis võtame pangaga ühendust ja saadavad uue . Vähemalt ühel meil on kaart olemas ja mõlemil on maksunumbrid käes mis on kõige tähtsam. Ma nüüd võiks ka palka saama hakata juba .

Täna üritasime keedukartulit teha .. tegime hästi väiksed tükid aga ikka pehmeks ei läinud .. siis loobusime ja mõtlesime et praeme ära .. ikka olid suht sodid ja pruuniks ei läinud , panime siis muna peale , siis võttis natuke jumet juba aga siiski ei tulnud sellest midagi isuäratavat välja .. siinne kartul on nii valge kuidagi .. ei tea mis me sööma hakkame , kuna riisi ja makaroni ka ei jaksa päevast päeva süüa . Kanast on ka kopp ees juba Open-mouthed smile 

Homme on pühapäev ja Tõnis läheb tööle . Alles kella poole 1st aga siiski väga hea et jälle paar tundi tööd juures sellega .. ise on ta küll väga rahul ja särab siin minu ees koguaeg et tal on töö nananaaa ja et mul pole nananananaaa Open-mouthed smile See reede kui palk üle tuleb tal siis pidime netipulga ka ära ostma .. saab inimese moodi netis käia siis ja suhelda. Telefonikaardi süsteemist ma ka midagi aru ei saa .. laadisime kõneaega peale 29 dollari eest ja tuli mingi 150 dollarit hoopis mille kasutusaeg on ainult üks kuu , ehk siis mai keskel saab kõneaeg otsa , kasutasid sa seda või mitte .. ja ausalt öeldes pole meil siin kellegile helistada 150 dollari eest Open-mouthed smile Sellepärast me teile sinna Eestisse nüüd nii tihedalt helistanud olemegi.

No comments:

Post a Comment