Monday, May 2, 2011

02.05

Pm ma olen 2 tundi !!!! saate aru 2 tundi !!?? üritanud oma internetipulka tööle saada ja aktiveerida . Nüüd vist tasus kõik see vaev ära kuigi ma eriti kindel ei saa olla .. midagi mulle jahuti veel telefoni otsas et mis ma peaks enne veel tegema ja midagi et ma ootaks veel 4 tundi .. oh issand ulme lihtsalt :D Ja kõik algas sellest et see number kuhu ma helistama pidin ei töötand minu kõnekaardiga, kuna mul on vodafone kaart telefonis aga internetipulk kuulub telstra firmale ja siis oligi jama .. helistan ilusti , panin kõik paberid valmis ja siis ütleb tore automaathääl telefonis et kahjuks see number töötab ainult telstra kaardiga ja katkestab kõne ära ! Muidu numbreid ka naq kuskil polnud kuhu helistada saaks ikka ainult see üks mis mulle ei sobind ... hullumaja tõesti . See on umbes sama ju et emt kaardiga ei saa tele2 -le helistada ja vastupidi . Ah mis ma ikka vingun .. vähemalt on nüüd nett olemas .. mingiks ajaks .. kallis oli ainult .. tervelt 129 dollarit ! ning aega seda kasutada ainult 30 päeva .. ehk siis 3GB oli vist peal ja selle peab nüüd kuuga ära kasutama .. nii kavalalt on siin ikka tehtud kõik asjad ... lastakse peale laadida nii palju raha ja kõneaega aga kasutusaeg on nii väike ja kui sa seda ära ei kasuta siis läheb lihtsalt raisku .. tõsiasi on see et iga kuu pead midagi peale laadima .. Kõnekaart ka kaotab selle raha ära mis mul seal peal on kahe nädala pärast . Kavaluse tipp ma ütlen :D

A jaa kui keegi juhuslikult aru ei saanud siis jah ma ei ole ikka veel tööl . Ootan ja passin. Nii normaalne lihtsalt :D Õnneks ma pole ainuke , paljud siin hostelis hetkel ootavad ja loodavad .. ma olen neist veel natuke ees pool töönimekirjas niiet lootust on. Aga Tõnis on ilusti terve nädal tööl vist, kui vihma ei saja.

No comments:

Post a Comment