Monday, May 2, 2011

01.05

 

Siin küll vist vahet pole kas hakkas mai või jaanuar, ikka on samasugune ilm. Päris jube kui võtta, koguaeg on üks ja sama .. mõnikord sajab rohkem ja on öösiti külmem aga muidu ei mingit vaheldust. Eestis on ikka mida oodata ning suve üle taas õnnelik olla. Siin võib koguaeg siis õnnelik olla kui nii võtta Open-mouthed smile 

Me just mõtlesime et Austraaliasse tulek oli ikka elu parim otsus Open-mouthed smile Ei kujuta ette mida muud paremat meil teha oleks olnud. Siin on ikka mõnus ja avastada on nii palju. Austraalia on ikka võrratult suur ja ilus maa .. reisi kasvõi kogu elu ikka küllalt ei saa. Ma juba ootan mil kunagi siit Carnarvonist minema saab ning jälle seigelda ringi ja uurida ja kogeda. Kõik see on veel kaugel aga mitte üüratult kaugel ka.

Homme on Tõnis tööl, mina vist jälle puhkan .. vihale ajab juba see passimine .. ühed siin rääkisid et alles 6 nädala pärast pidi tööd olema ning seepärast panevad kõik plehku siit. Ainult poistel on tööd. Aga noh nüüd on ju mai ja peaks suur tomati hooaeg hakkama niiet ma ei usu et nii kaua ma ootama pean. Kuigi jah ühed olid ka tomateid enne korjand ja rääkisid kui mõttetu töö see pidi olema .. nad korjasid kirss tomateid ja maksti selel järgi kui palju korjad .. ehk siis käid karbiga mööda tomatipõldu ja otsid väikseid tomateid .. ma ikka tahaks suuri korjata ja kohe hooga .. mitte mingi otsida ja tühja terved päevad passida .. nad vist said ainult 30 dollarit nädala eest , mis on uskumatult vähe .. ma ei usu eriti et sellise raha eest keegi terve nädal tööd oleks nõus tegema niiet loodame parimat.

Tõnis tegi eile öösel tutvust suure rotiga .. elab meil köögis vist suur elukas .. oli talle jala peale hüppand ja kraapind täiega ja siis jooksu pannud. Järgmine kord peab vist tossud jalga panema kui kööki minek on. Miskipärast ainult meie näeme neid elukaid ja putukaid siin hostelis .. keegi teine polnud kuulnud et rannas sellised ämblikud on ning rotti ka pole keegi enne köögis näinud ..Just siis kui meie välja lähme kuskile siis hüppavad kõik välja. Üks roti moodi asi oli mingi öö rõdu peal ka .. jõllitas meid .. me ei saanudki aru kes ta siis õigemini oli kuna ta meenutas meile nii rotti kui ka merisiga ja tsinsiljat ( ma ei oska seda kirjutada Open-mouthed smile ) .. igastahes selline paksem loomake oli.

Homme hommikul lähen kohe panka ja aktiveerin oma pangakaardi ära .. telefoniteel me seda teha ei osanud igastahes .. kõik numbrid ja vajalikud asjad olid mul olemas aga see hääl seal toru otsas küsis ikka mingit muud numbrit mida mul pole. Kui kaardi avatud saan siis kõnnin vist kohe oma 5km et netipulk ära osta mida me ausalt öeldes oleme ootand juba liiga kaua. Ma sain oma 500lk raamatu ka täna läbi .. nii hea raamat oli .. Stieg Larsson – The girl with the dragon tattoo .. filmi nägin ma juba eelmine suvi aga siiski raamat oli parem .. äkki homme leian raamatukogus teise osa ka .. kui ma ei plaanind et ma tulen austraaliasse ja sisustan oma aega mingi raamatute lugemise peale .. aga kui muud tõesti teha pole siis vähemalt lugemine on ka tark tegevus Open-mouthed smile

No comments:

Post a Comment