Thursday, May 19, 2011

18.05

 

Eile oli nii tavaline päev et ma ei hakkand blogi kirjutama .. et mis me sõime ja kui kaua magasime ja mida mida kõike me ei teinud Open-mouthed smile  Miskipäraśt on veel nii et kui samal päeval räägin skypes juttu siis polegi mõtet blogi kirjutada kuna kõik on juba üle räägitud.

Ega tänagi midagi huvitavat ei juhtunud Open-mouthed smile .. Lihtsalt tööl oli nii nii raske ja jube ja õudne ja kõik kokku . Ma mõtlesin et annan otsad ja tulen tulema sealt hullumajast kus kõik on joodikud . Aga ei kus sa sellega .. elasin ilusti üle . Kell 5 hakkas töö päev .. alguses sain aru et olen baari poole peal tööl kuid siis pandi mind restorani .. aga ikkagi pidin naq baaris ka aitama .. siis jookse kahe vahelt koguaeg .. midagi ei saa aru mis tegema pead .. jubejubejube .. Restoranis oli nii palju rahvast ka .. täismaja täielik .. kõik tulevad leti äärde et oma jooke tellida ja siis kes tahab süüa ja siis tulevad uued inimesed , jälle tahavad midagi .. enne pead kindlaks tegema kas üldse on vabasid laudu järgi .. oh jube … korra ülemus jõudis karjuda ka mu peale et mida ma passin mine baari !! Open-mouthed smile aita seal .. kuigi mul oli restoranis tellimus pooleli naq .. koguaeg kõik tahavad midagi .. nii ülemus , kui kaas töötajad ja siis kliendid ja siis jaga ennast nendega .. lõpuks jäävad kõik veel nii täis seal ja tahavad juttu teha .. siis tuleb viisakalt noogutada et jaajaa ja ruttu minema joosta kuna tõsiselt ei ole aega seal kõigiga jutustada et kust ma pärit olen ja fafaaa .. mõttetu .. Õnneks elasin selle päeva üle ja homsest hakkab nädalavahetuse hullus peale .. tahaks lihtsalt baaris töötada koguaeg , seal ikka nii palju lihtsam .. lihtsalt kalla õlut koguaeg .. mitte naq restoranis kus tahetakse ime asju … kõige rohkem meeldib mulle kokteile ja kokse teha .. pm teen viina või rummi või viski kokse seal .. siis on natuke keerulisem kuid kõige raskemaid teeb ainult ülemus … ma tahaks ka moijotisid ja margaritasid kokku segada aga noh vb kunagi siis Open-mouthed smile … Suht masekas on peal kuna ülemus ütles et tahabki mind harjutada restoranitööga rohkem et siis ma saan üksi lõunasööke tegema hakkata ja õhtul ka restoranis .. kohutav Open-mouthed smile kuna mulle meeldib just baaris olla . Homme pidin ka alles kell 8 õhtul alustama aga ei hoopis kell 5 pean juba kohal olema , kuni lõpuni välja .. homme on veel reede õhtu ka niiet tuleb hullumaja .. baari esineb jälle bänd ja üldse see nädalavahetus on siin naistepäev .. hästi palju üritusi toimub selle raames ja siis pühapäeval on siin see ratsavõistlus kuhu ma ka loodan jõuda , ehk siis pühapäeva õhtu tuleb nii baaris kui restoranis hullumaja jälle . Ma tõsiselt ei jaksa enam .. Isegi see raha mis ma sealt saan et kõida mind enam .. Nii kõrini on !!!!!! Aga jah mis ma ikka vingun … kolm kuud elan üle selle hulluse seal ja siis põrutame koos tõnisega autoga siit minema ja ei pea enam kunagi tagasi tulema .. Ja vähemalt mul on baaritöö kogemus nüüd niiet saan igasse baari tööle siin Austraalias kui tahan Open-mouthed smile 

Tõnisest ka mingeid uudiseid pole .. ikka passib tühja .. tööd pole veel .. nüüd on nädal juba raisatud .. ehk järgmine nädal läheb paremini . Täna kõndis ta kuskil 10 km maha et endale juukselõikusmasin osta .. ainult 11 dollarit maksis ja tuli kõigi lisadega .. homme katsetame järgi kas on ka midagi väärt või mitte .. Ja siis ta lõhkus veel üleeile vist siin kruusi ära milles eest me tagatisraha maksime 50 dollarit .. nüüd peab kuskilt samasuguse leidma .. mina küll nii palju selle kruusi eest maksta ei taha Open-mouthed smile ..

Võtsime täna 9 filmi laenutusest .. tõnis võttis komöödiad , mingid mõtetud Open-mouthed smile ja mina võtsin endale hunniku õudukaid Smile Ühe tahan nüüd kohe ära vaadata ja siis võib magama minna .. Täna hommikul sai ka kõvasti magatud .. mingi 1ni panin välja .. suht kahju oli pärast .. kuna päev kõik raisatud nii ning nii ilus ja kuum oli täna õues .. homme plaanin päevitama ka jõuda , ei saa enam päikest raisku lasta minna .. imelik hakkab juba Open-mouthed smile .. A ja siis homme teeme singirulle … kuna on rahvusvaheline köök aga me ei viitsi enam salatit küll teha ja mingeid verivorste või hapukapsaid ja liha me ka pole võimelised tegema Open-mouthed smile vb tõnis teeb veel lihapirukaid kui viitsib eks ole näha . Me nüüd filmi vaatama .. Olge musid Smile

No comments:

Post a Comment