Thursday, May 26, 2011

27.05

 

Mu varvas paraneb ilusti :) Lõpuks ometi ! Ja nüüd on mul näpud katki ... üks on ikka täitsa läbi omadega ... kuna koguaeg pean ma õllepurke avama ja siis vist tõmbasin katki sellele niiet täitsa valus on ja teisel näpul tekib koguaeg mingi suur triip üle näpu töö hoos .. ma ei saa kunagi aru kuidas . Aga valus on . Nokk kinni saba lahti . Muud pole midagi öelda :D

Ma sain laupäevaks ratsavõistlustele tööle !!!! Ajeeee :D Hommikul vara on juba start ning kuni kella 8 õhtuni . 25 dollarit tund . Mõnus :D ... Jama on see et kohe peale seda pean oma baari tööle jooksma ... Niiet homme ma suren topelt. Lohutab ainult see et pühapäev on mul vaba ... see kohe motiveerib :D ... Ratsavõistluste jaoks on mul vaja RSA numbrit ... see on siis siin kohustuslik paber mis sul olema peab kui serveerid alkoholi ... tegelt mul peaks see juba ammu olema kuna töötan baaris aga seal omanik ütles et kiiret pole kuid nüüd on mul just väga kiire kuna muiud ma laupäeval sinna tööle ei saaks ... Niiet nüüd kohe hakkangi oma kolme tunnist kursust läbi neti läbima .. loodan et mul ikka netti on nii palju :D

Eks ma hiljem kirjuta jälle kui jaksan .. eile ma lihtsalt olin nii surnud omadega ... terve õhtu jookse restorani vahelt ringi .. me olime pungil täis ... jubejube ... Õnneks sain peaaegu 2o dollarit jootraha , niiet tasus ära :D ... Täna tuleb ka hull õhtu kuna baaris esineb bänd ning restoranis toimub privaat üritus. Jeeeeei mulle meeldib tööd rügada :D .... Mkmmmmm EI ! :D ... Täna on õues nii kuum ja ma tahaks hoopis terve päev päikse käes lösutada ... aga ei saa . Peab ootama paremat päeva :D

1 comment:

  1. Teil ikka juhtub kohe igasugu assju, aga samas nii vahva ju!!!
    Tervitused ja suured kallid!

    ReplyDelete