Wednesday, May 4, 2011

04.05

Ma ei tea kas nutta või naerda ... ma ikkagi ei saanud tööle . Ma olen lihtsalt nii vihane ja masenduses .. terve päev olin kindel et homme lähen lõpuks tööle .. pakkisin isegi koti juba ära ja otsisin tööriided välja , hea et ma juba lõunat homseks ette ei teinud .. kui tuli see naine ( täitsa lõpp mitte keegi siin ei tea ta nime , kaasarvatud mina :D ) kuskil kell 9 õhtul ja vabandas et homseks ikka ei ole vaja nii palju töölisi ja mina koos ühe teise tüdrukuga kes on ka siin juba kaua aega tööd ootand .. ütles et ainult poisid lähevad homme ja me peame ikka ootama .. Noh jah mis seal ikka .. vähemalt pool päeva sai õnnelik oldud töö üle ja niigi hea et teatati õhtul ära , veits kurb oleks olnud hommikul kell 5 ärgata ja alles siis taibata et kõik oli ilma asjata .. eks siis ootame edasi , saabki homme jälle päevitama minna :D
Tõnisel pidi ka tööd olema vist ainult teisipäevani ja siis on finito .. vähemalt ei pea ma enam üksi passima :D Aga noh see naine ütles et kohe kohe peaksid ajad kiiremaks minema ja siis tööd jagub ... ei tea kas uskuda või mitte aga noh midagi muud peale ootamise meil ka teha pole .

Täna tegin ma endale Austraalias esimese targa ostu ... ostsin raamatu :D Tõnis tegi mu nii maatasa juba et mingi ostan raamatu ???!!! Naq wtf ? :D Mis mul viga küll on ? Aga mis ma teha saan , lugemine on siin ainuke mõistlik tegevus .. sobib päevitamisega ilusti kokku , ning ma just lõpetasin esimese osa kolmesest sarjast ja kuna esimene raamat oli nii hea siis mul oli kindel plaan kohe teist osa lugema hakata .. läksin siis täna raamatukokku aga noh jah mis sa ikka tahad saada sellest väiksest linnast .. neil muiudgi ei olnud seda raamatut .. midagi muud ma hetkel ka lugeda ei taha .. noh tegin siis jälle seda pärapõrgut maha et isegi raamatuid siin pole .. see ei ole ju mingi mõttetu raamat vaid päris kuulus ja levind .. igastahes liikusin siis linnas ringi kuna omast arust olin kuskil raamatupoe silti näinud millagil .. leidsin siis selle toreda poe üles aga see oli välja surnud .. uksed kinni löödud ja ainult silt oli alles muud ei midagi .. jälle uus pettumus .. läksin siis toidupoodi kuna piima oli ikka vaja osta .. poodi sisse astudes nägin seal ühte väiksemat poodi mis oli mõeldud naq ajakirjade ja ajalehtede jaoks .. algul mõtlesin et seal raudselt pole sellist asja .. aga igaksjuhuks läksin vaatama .. kuskil nurgas olid isegi mõned raamatud müügil .. pärast pikka otsimist ei näinud ma ikka oma raamatut ja hakkasin juba alla andma kui järsku nägin et raamat vaatab mulle otse vastu :D .. ta lausa ootas mind seal ma ütleks ning ma lihtsalt pidin selle saama pärast sellist vaeva :D ... Maksis ta täpselt 25 dollarit ( kuskil 20 eurot siis ) ning see teeb täpselt sama palju kui üks suitsupakk siin .. niiet Tõnis ei saanud mulle vastu ka vaielda eriti kaua :D .. Naq tõsiselt Eestis suitsud küll nii kallid polnud et sama raha eest saad osta raamatu .. ja ma räägin ikka 600 lk raamatust .. niiet on valida kas raamat või pakk suitsu . Täitsa vastavad hinnad ja asjad ütleks :D

Mis siis huvitavat täna veel juhtus .. ? Suht koht midagi .. kui välja arvata et hommikul suutis konn mu nii endast välja viia et häbi kohe :D .. tavaliselt ma konni ei karda aga siin austraalias ju ei tea mis konnaga pistmist on .. kõik elukad paistavad mürgised olevat .. igastahes ma siis läksin pesema ... meil seal tuli ka korralikult ei põle niiet suht pime oli ... pesen siis juba pead kui järsku märkan et suur must asi liigub mööda seina üles :D .. vot see oli shok .. nii ma siis jagasin oma väikest ruumi konnaga .. tehes kindlaks et ma mulle kuidagi vastu ei tuleks ning lõpuks kadus ta ära .. mitte kusagil ei olnud .. Tõnis siis lisas omalt poolt et jaa neil on terve wc konnasid täis .. lähed pissile ja nad vahivad poti ääre alt ( sealt kust vesi tuleb kui vett alla tõmmata .. ah vahet pole saate aru küll mida mõtlen .. poti sees noh :D ) rõõmsalt vastu .. pistavad pea välja ja piiluvad kui sa seal askeldad .. Huvitav kohe kas tüdrukute vetsus neid ka on ? .. Ja ma just hakkasin julgema üksi öösel ringi liikuda .. oh seda issanda loomaaeda küll :D

No comments:

Post a Comment