Wednesday, May 11, 2011

11.05

 

Suured muutused on tulemas Open-mouthed smile Väga suured kohe .. ma veel ei hakka ära sõnuma aga nii palju võin öelda et vb järgmine nädal me pole enam siin Carnarvonis vaid hoopis teises Austraalia otsas .. kui oleme välja mõelnud kuidas sinna kõige odavamalt liikuda siis annan teile ka rohkem teada Winking smile 

Millest järsku siis nii suured plaanid ? .. Põhjus väga lihtne .. Tööd pole ning on vaja liikuda parematele jahimaadele Open-mouthed smile Ühesõnaga Tõnisel on homme viimane tööpäev ja siis on kõik tema toreda farmiga ning ta liitub ka minusuguste ootajatega . Ja naq te juba teata siis ma pole mitte vähe ootand Open-mouthed smile Homme selgub kas ma saan ühte baari tööle, kuhu cv saatsin või mitte . Ja kui läheb õnneks ning ma saangi .. siis jääb variant B kehtima aga kui ei saa mis on veelgi tõenäolisem siis tuleb variant C teoks teha .

Ega midagi uut ja põnevat polegi enam lisada eks näis mis järgmine nädal toob . Hea avastus oli veel see et siin carnarvonis pidi Mai ja Juuni kuu kõige tormilisema ilmaga olema Open-mouthed smile .. hetkel ka lubas suurt tuult aga õues on kõik rahulik .. ma juba ootan õiget Austraalia tormi ..

Täna tegime endale 6 pakki kiirnuudleid ja neli suurt võileiba muna ja peekoniga .. pluss tõnis sõi ube kõrvale .. miks on alati nii et kui kokkad siis teed hullu hunniku aga kui söömiseks läheb siis paar ampsu ja kõht on täis .. kui tõnist poleks siis läheks vist kogu toit raisku kuna mina ju peaaegu ei söögi midagi .. aga õnneks jah Tõnis sööb nii enda hunniku ära kui ka leiab ruumi veel minu toidule . Tubli inimene ikka Smile 

Ma nii väga tahaks pikemalt kirjutada meie tegemistest aga no mida pole seda pole niiet peab leppima lühikeste postitustega .. muidu ma võin lõputult tühja kirjutada mis ei ütle mitte midagi .. täpselt naq praegu Open-mouthed smile Niiet ma parem lõpetan . Tsau ! Smile

No comments:

Post a Comment