Sunday, May 15, 2011

15.05

 

Ja ma tean .. eile jäi blogi vahele .. sorry sellepärast Open-mouthed smile Lihtsalt ei jõudnud .. eks ma nüüd ruttu pane kaks päeva kokku .

Eile jäi ratsavõistlus ära kuna terve päev tuli padukat ja nii niiii külm oli .. Prrrrr üldse pole harjund sellise külmaga .. mingi 16 kraadi oli ainult … meile anti hosteli poolt paksud vatitekid ka .. Aga täna oli juba jälle õues kuum ja päikseline . Kuna eile oli nii halb ilm siis ma ei pidanud tööle ka minema .. nii saigi terv päev maha magatud .. ning õhtul läksime kogu hosteli rahvaga pubisse .. Väga lõbus oli Open-mouthed smile … mina eriti palju ei joond kuna teadsin et pean järgmine päev tööle minema .. aga tõnis see eest jõi topelt .. koh kahju hakkas tast kui tal lõpuks niii paha hakkas et pidi ära surema kohe Open-mouthed smile Tuikus ringi ja oksendas .. kohutav inimene Open-mouthed smile Naljakas oli ainult see et kui ta muidu kains peaga inglise keelt peaaegu üldse ei räägi siis eile õhtul jutustas seal kõigiga niiet vähe polnud Open-mouthed smile .. Tulime siis koju .. Tõnis jäi kohe magama ning mina panin hostelis kogu rahvaga pidu edasi .. ikka igusuguseid on siin meil .. Aga õnneks on just hetkel kuidagi väga normaalne rahvas ning kõik klapivad omavahel .. niiet nalja sai .. kuskil kell 4 hommikul läksin siis ka magama .. enne veel vaatasin korra netist eurovisiooni Open-mouthed smile .. Getteri vaatasin ära ja aitas küll .. suht suur üllatus oli kui hommikul avastasin et Esti jäi ikka eelviimaseks .. aga noh vahet pole tegelt Open-mouthed smile 

Täna olin siis tööl , kell 2 alustasin kuni poole 10ni .. rahvast oli seekord vähem ja osad näod hakkavad juba pähe jääma .. nüüd ma hullult üritangi meelde jätta mida keegi joob kuna siin on viisakas kui sa tead juba ette mida keegi tahab .. aga suht raske on küll kõike meelde jätta .. siin nii palju õlle sorte ju Open-mouthed smile .. Homme on mul vaba .. ainuke päev see nädal , kuna kõik järgmised päevad olen tööl ning nädalavahetusel rügan kohe topelt .. Väga hea vähemalt tööd jagub ja paistab et minuga ollakse ikka rahul ka muidu ei pandaks nii palju tööle mind . Homme peaks mu esimene palk ka üle tulema .. saab lõpuks teada palju ma siis teenin ka selle rügamise eest Open-mouthed smile .. Loodame et ikka palju Open-mouthed smile … Hetkel on küll nii et kõik tööriided on mustad .. plekke täis , haisevad ülu järgi ning need jalanõud mis ta töö jaoks ostsin on lihtsalt liiga valusad .. jalad on igalt poolt villis ja lõhki .. verd lendab Open-mouthed smile .. Aga noh küll see varsti üle läheb ..

Tõnisel pole ikka veel tööd , niiet nüüd ongi meil vastupidi et mina töötan ja tõnis passib .. tal juba praegu on kopp ees . Enne ma kirjutasin et suured muutusd on tulemas aga paistab et nüüd ei lähe me kuhugi kuna ma sain tööle ja kõik kuidagi sujub .. hostelis on ka väga kodune tunne ja linnaga oleme ka ära harjunud , pluss mulle tõesti meeldib mu töökoht , inimsed on liiga superhead . Täna just mõtlesin et kuidas meil küll vedanud on et siin oleme Smile

No comments:

Post a Comment