Tuesday, May 3, 2011

03.05


Kõik kes arvasid et ma täna ka tööle ei saa , arvasid õigesti Open-mouthed smile Vaatab kuidas homme läheb. See tädi siin pidi asja uurima .. nii kaua ikka oodata ei saa ju. Täna maksime järgmise nädala üüri ette ära .. varsti 3 nädalat siin juba olnud . Peab vaikselt tuba vahetama hakkama .. ühes väikses voodis magamine hakkab juba kontidele .. krõnksus koguaeg . Kui nii palju maksta siis peab ikka suure voodiga toa võtma .. vahet pole kas on rõduga või mitte .

Tõnis sai endale uue hobi nüüd .. kui enne vaatas ta koguaeg auto24.ee päevast päeva siis nüüd avastas ta austraalia automüügi portaalid ja nüüd iga päev vaatab mis auto ikka ostma peaks ja teeb hulle plaane siin . Naljakas .. ma küll nii sõltuvusse millegist ei jääks Open-mouthed smile


Võiks juba reede olla siis saaks teada palju Tõnis palka saab. Hull arvutamine ja arvamine käib muidu koguaeg .. kuna täpselt ju ei tea .. täna sai ta omast arust nii aru et kuna oli kiletamine tükitööna ,. siis 1 meeter kilet on 6 dollarit .. aga noh ta tegi mingi 1000 meetrit täna ära ning ei saa ju olla et saad 6000 dollarit päevas Open-mouthed smile Kiidab siin jälle kui tubli ta oli ja et tegi kõigist kiiremini .. aga ma ikkagi ei usu et nii palju makstakse , äkki oli 6 dollarit 10 m , 100 m peale ? Mina ei tea noh Open-mouthed smile Ja mis vahet sel ongi .. ma pole veel ühtegi dollarit siin Austraalias teeninud.

Nüüd saime endale netipulga aga ikka skypida ei saa .. või noh päeval meie aja järgi saaks kui keegi eestis nii vara sees oleks .. aga point on selles et õhtul meil siin on kõige parem rääkida teiega aga kuna meil on naabriks üks tore prantuse tüdruk … seesama kes eelmine kord käskis muusika vaiksemaks keerata .. siis nüüd jäi talle ette et me räägime nii kõvasti .. raudselt kolmas kord tuleb ja koputab ka uksele .. jälle midagi ei meeldi talle .. peab ikka toa ära vahetama mis siin ikka .


Aga muidu on kõik hästi .. Tõnis magab juba ja mina olen nii välja puhkand et jookseks kasvõi maratoni :D

No comments:

Post a Comment