Tuesday, May 24, 2011

24.05

 

Just eile kiitsin et ei taha haigeks jääda ning siis öösel tuleb selline palavik et külmu surnuks noh ... Nii jube ... terve öö lihtsalt tudisesin teki all ja mitte midagi aru ei saanud .. magama ka ei jäänud .. lihtsalt tundsin kuidas aeg liigub .. lõpuks kell sai pool 5 ja tõnise äratus hakkas tööle ... siis ta ka lõpuks avastas et mul on palavik ja ma suren ... terve öö togisin teda aga see ei saanud maast ega ilmast aru .. Tõnis ärkas üles siis andis mulle kohe paracetamoli ja palavik läks ilusti üle .. miks ma ise selle peale terve öö ei tulnud ? .. Paistab et mu väike varvas on omadega ikka täitsa läbi , see katine koht mille kingad sisse hõõrusid , läks nüüd mädenama ja valutab ja varvas paisus kolmekordseks .. Terve öö tundisn kuidas varvas valutab .. Nüüd vist on ikka põletik sees mul ja ma ei tea mida teha ... .läksin hommikul kohe apteeki ja küsisin põletikuvastast rohtu aga need soovitasid mulle ikka antiseptilist kreemi peale määrida ja kui paremaks ei lähe siis pean arstile minema .. No väga tore .. arsti visiit maksab mingi 200 dollarit , kust ma võtan selle raha ? .. Õnneks täna enam palaviku päeval üles ei löönud ja eks siis paista mis öösel saab ... midagi peab selle varbaga nüüd ette võtma ... Ikka täitsa häirib mind see põletik .

Tööl oli täna ka extra raske ... terve ööö ju magamata .. ja ma siis olin tööl juba kella 11st kuni 2ni , siis kolm tundi pausi ja tagasi õhtusesse vahetusse. Nüüd just jõudsin koju , söön ruttu midagi ja siis magama .

Tõnis istutas täna oma tomateid edasi ja teise poole päevast korjas põllu pealt prügi . Suht räige töö pidi ikka olema . Minul tuli täna palk ilusti üle , töö juures täitsin veel mingeid lehti ja nüüd olen ikka ilusti tööl seal . Ja siis lisaks me nii lootsime et saame endale lõpuks korraliku toa , suure voodiga , aga kus sa sellega , ilma jäime sellest .. oli juba teistele välja antud . Suht kahju on ... seal oleks nii hea olnud .. suur telekas on toas ja üldse hoopis teine kui meil siin seapesas :D kus kõik on üksteise otsas. Aga noh nüüd oleme järjekorras ilusti ja kui vabaneb uuesti siis saame sinna . eks me oota edasi :)

No comments:

Post a Comment