Monday, May 9, 2011

09.05

 

Tõnis on tänasest monkey Open-mouthed smile Ronib melonipuude otsas naq väike ahvipoiss . Ehk siis nüüd terve nädal harvestavad nad melonipuid mis näeb siis ette et ronid puu otsa ja siis kääridega lõikad oksad ära niiet jääb väike pall puu otsa . Naq tõnis ütles siis täitsa huvitav töö on Open-mouthed smile 

Ja mis siis mina täna tegin ? Open-mouthed smile Noh kõike muud peale töö loomulikult . Tegime siin juba tagavara plaane ka et kui ma ei saagi tööle siis mis me edasi teeme . Variant a) et kui ma see nädal korralikult tööle ei saa siis uuest nädalast otsin kohvikus töö pluss siin samas nurga peal hosteli kõrval otsitakse pitsakohvikusse köögiablist niiet sinna ma lähen esimesena . Variant b) Kui Tõnisel töö otsa saab ja mul on töö siis jätkub kõik samamoodi naq praegu ja kuidagi tuleme välja omadega ja variant c) põgeneme siit pärapõrgust nii ruttu kui võimalik ja lähme mujale .. ainuke probleem on et me oleme kõikidest linnadest tuhandete kilomeetrite kaugusel ja meil pole raha et bussiga kuskile minna niiet peame ennast hääletama ühest Austraalia otsas teise mis tundub päris riskantne plaan olevat aga kui muud üle ei jää siis küll me hakkame saame . Kõik tuleb siin elus läbi proovida.

Tõnis juba magab rasket und ja mina niisama löön aega surnuks , und ka pole . Just käisin köögis ja seal 2 poissi , natuke imelikud on , üks on selline suur ja paks ja teine on väike ja näeb naq poisike välja .. igastahes kahtlased olid nad mu silmis juba ammu kuid nüüd langesid nad täitsa viimasele kohale kuna panevad keset esmaspäeva köögis pidu .. naeravad ja nii hästi on aru saada et nad on laksu all .. silmad jummala krillis . Ikka leidub igasuguseid meil siin Open-mouthed smile Täna tuli veel hiinakaid ja jaapanlasi siia hostelisse juurde , eestlasi võiks tulla nii et nad jäävadki siia .. oleks kellega rääkida vähemalt . Kuigi jamh muidu on ikka kõik toredad siin ja midagi hullu pole korda saadetud . Väljaarvatud need kaks tohmanit seal köögis täna .. mina ei saa aru kuidas nad julgevad üldse otse kaamerate all sellist värki korraldada .. selgelt on ju alkoholi tarvitamine siin keelatud Open-mouthed smile 

Üks mure on ka meil juures tänasest , ehk siis paistab et mu arvuti aku on omadega läbi .. ainult siis töötab kui laadija on taga ning aku peal on suur rist märkega et ma peaksin kaaluma aku vahetust Open-mouthed smile Eino tore kust ma nüüd uue aku omale siin saan ?

Kui veel mäletate seda väikest roosat sisalikku kes mind üks öö surnuks ehmatas ? Open-mouthed smile Noh igastahes ta vist elabki meie vetsus ning tegelt on ta ikka päris armas .. järgmine kord tahan tast kindlasti pilti ka teha . Ning nüüd on meil ilusti 2 prussaka laipa prügikastis ja kolmas tuleb ka kohe kui tõnis ta lõpuks kätte saab Open-mouthed smile

No comments:

Post a Comment