Sunday, May 22, 2011

22.05

 

Lõpuks saab see jube nv läbi !!!! Open-mouthed smile Nii heaaaa .. Lihtsalt hullumaja mis toimus siin .. ma ei jõudnud isegi netti ja seetõttu polegi ma ei tea mitu päeva kirjutand midagi .. tegelt hetkel ka suht sunnin end kõike kirja panema .. ei viitsi ju Open-mouthed smile 

Igastahes mis ma siis ikka räägin … neljapäeval tööl, reedel tööl , laupäeval tööl, täna tööl janiiedasi terve järgmine nädal !! Alles järgmine pühapäev on mul vaba päev .. niiet panen naq orav rattas Open-mouthed smile 

Tööst polegi eriti midagi uut lisada .. naq ikka kalla õlut koguaeg , naerata ja räägi kõigiga juttu kust ma pärit olen ja blablaa .. siis üllatavalt vähe rahvast oli laupäeval .. niiet suht rahulik oli , kogu linn pidutses mujal .. kuna siin on mingid festivalid igalpool just ning laat ja võidusõit ja ratsavõistlus ja igast muud .. niiet elu käib Open-mouthed smile … Tööl on suht raske ikka .. ikka võtab aega et harjuda ja osata kõike .. siin on veel nii palju selliseid väljendeid mida ma kuulen esimest korda ning siis püüa kõike meelde jätta .. lisaks pean teadma kõigi klientide nimesid ja mida nad joovad .. hullumaja minusuguse aju jaoks Open-mouthed smile .. aga küll ma hakkama saan . Lisaks mulle pakuti tööd ühes teises restoranis aga ma ütlesin ära kuna siis ma peaks oma baarist ära tulema , ning seal restoranis teeksin ainult ettekandja tööd aga mulle ju just meeldib baaris rohkem , ning lisaks nädalas tuleks ainult mingi 15 tundi kokku niiet see on vähe .. siis on mul väike võimalus ühte kohvikusse saada päevasele ajale .. mingi 8st-2ni oleks seal tööl ja siis õhtul oleksin oma baaris aga ma ei tea kas see ka mängib välja kuna nt nüüd tulevasel nädalal olen ma lõunasel ajal ka oma baaris tööl niiet ma ei saaks sinna veel niipea .. Ja siis veel lisaks on mul võimalus saada ratsavõistlustele tööle ! Open-mouthed smile Õlut ja jooke müüma .. mis oleks päris hea …. Niiet tööd tuleb kuhjaga niiet ei jõua äragi teha ja peab tööst ära ütlema … Jube Open-mouthed smile … Tõnis läheb ka homme tööle Smile .. Ta veel ei tea kuhu ja mida tegema aga eks siis homme paistab .. mingi põllutöö on jälle … Loodame et on pikemaks ajaks … siis võime täitsa ärikad siin olla Open-mouthed smile Kui mõlemad rügame … raha tuleb Smile 

Nädalavahetusel panime pidu terve hosteliga … alustasime reedel .. siis oli see rahvusvaheline köök aga me ei jõudnud midagi süüa teha , selle asemel ostsime 2 viina ja tegime neile eesti slämmereid Open-mouthed smile Kõik olid sillas Open-mouthed smile .. Suht ära kammis kõikidele … siis laupäeval natuke magasime , mina läksin tööle ja õhtul panime uue hooga edasi .. siis ostsid juba kõik teised ka viina meie jaoks .. kuna meie poolt olid joogid reedel .. ikka jube kui palju suudavad inimesed juua Open-mouthed smile .. Käisime jälle pubis kõik koos .. ja siis edasi hosteli .. vahepeal läks kõik nii segaseks et kõik me tantsisime hooga laudade ja kappide peal .. muusika põhjas ja siis järsku tulid omanikud sisse ja oiii kui vihased nad olid Open-mouthed smile … Tgeelt siin ju ei tohi üldse juua ja see vaatepilt mis neile avanes oli ikka julm … kõik laudade peal juua täis ja tantsivad , meie kaasa arvatud .. aga sel hetkel ei hoolind keegi mingitest reeglitest … igastahes pidu oli sellega lõppend , kell oli mingi 2 öösel alles ja loomulikult keegi ei tahtnud magama minna aga mida teha … köök pandi kinni .. joogid visati ära …  osad läksid siis magama aga meie koos sakslaste ja prantslastega ja ühe usakaga läksime ikka ühte väiksesse tuppa edasi jooma .. niiet meil käis pidu hommikuni .. Nii hea oli .. nii palju nalja ja naeru ja üldse .. ei jõua enam järgmist nv ära oodata Open-mouthed smile .. Juua küll nii palju ei tahaks tegelt … Hommikul oli suht väga väga raske üles saada … pidime ju kell 12 ilusti bussi peale minema et ratsavõistlusele jõuda .. Oh jumal .. õnneks viinast eriti pohmakat ei tule niiet lihtsalt väga uni oli . Jõudsime siis ilusti kohale , meid viis sinna minu ülemus .. Niiet suhteliselt ärikad oleme ikka Open-mouthed smile … See oli meie esimene ratsavõistlus üldse .. siis alguses kaks vanemat meest kes on selles juba vanad kalad õpetasid meid kuidas hobust valida ja panustada ja üldse .. jagasid elutarkust .. .tõnisele tegid õlut välja ja ostsid meile piletid ka .. Naq kas saab veel paremaid inimesi kohata ? Tõsiselt toredad olid Smile .. Ma näen neid veel kuna nad on mu baaris igapäev kohal Open-mouthed smile … noh ja mis te arvate kas me siis panustasime või mitte ? Muidugi panime ikka oma raha ka mängu , mis me niisama vahime Open-mouthed smile … Kuus võistlus oli kokku , igakord erinevad hobused ja siis valid võtja enne kui sõit algab .. kõige vähem sai panustada 50 senti ja kõige rohkem 5000 dollarit . Meie panime igakord 4 dollarit mängu .. aga mõned panid seal ikka tuhat ja ega keegi alla saja ikka ei mängind .. Niiet tõsine võistlus käis ikka .. kõigil närvid pingul Open-mouthed smile .. Meil oli alguses õnne .. esimene sõit ja me valisime kohe õige hobuse kes võitis , hobuse nimi oli Moniker sellepärast me ta valisimegi Open-mouthed smilepanime kuskil 4 dollarit mängu ja tagasi saime 11 , edasi me ei võitnud enam üldse … ja lõpus viimase sõiduga saime ka natuke raha .. aga kokkuvõttes jäime ikka kahjumisse Open-mouthed smile MIngi 15-20 dollarit mängisime maha , aga kõik see oli seda väärt … sai pöialt hoida oma hobusele ja närvid ja pinge ja üldse , mõnus tunne oli . Ja need hobused ! No tõesti nii ilusad ja võimsad .. ma pole enne nii vägevaid hobuseid küll näinud … Järgmine nädal on uus ratsavõistlus vaatame kas sinna jõuame kuna ega ei tea mis see nv tuua võib Open-mouthed smile 

A ja mul tuli just meelde et eile õhtul kohtasin oma baari kahte eesti poissi ka , kes olid tõsiselt haiged inimesed . Siin ikka leidub igasuguseid eestlais , pole nii et eestlane ja kohe oma .. nende pärast oli mul küll häbi eestlane olla … Karjusid ja mängisid lolli seal .. jumala täis ja laksu all .. omast arust hästi kõvad mehed … Haige . Neid ma küll enam kohata ei taha ja kui näengi siis räägin ainult inglise keelt nendega , mina neid tunda ei taha enam . Nii häbi oli kuna minuga nad rääkisid eesti keeles ja siis kõik arvasid et nad mul mingid sõbrad ja nii .. ülemus oli ka seal ja nad käisid talle ikka kõvasti pinda … Ma ei tea kui neid poleks välja visatud , mis ma siis teinud oleks . Tõsiselt no miks on vaja juua kui täis peaga käituda ei oska ?

Aitab praeguseks küll .. ma tahan magama minna .. kindlasti juhtus veel nii palju asju selle nelja päevaga aga ma lihtsalt ei suuda enam siin trükkida .. homme pean juba kell 11 baaris tagasi olema niiet soovige mulle edu . raske töönädal ootab ees . Jube raske on ikka töötada Open-mouthed smile Kurdaks kohe veel aga aitab küll. Ma lõpetan . Olge tublid! Musimusi ja kallikalli . 23 kuu pärast näeme äkki Smile

No comments:

Post a Comment