Monday, May 23, 2011

23.05

 

Ma just skypesin ja rääkisin kogu jutu ära aga noh mis seal ikka, eks ma kirjuta uuesti Open-mouthed smile Aga lühidalt.

Täna algas mu raske töönädal .. nüüd olen enamus aega tööl ainult restorani poole peal .. lõuna ajal olin täitsa üksi , ainult kolm lauda oli kokku .. niiet lõuna on suht lebo ja ma saan üksi hakkama . Õhtul olin koos Lynseyga , hästi tore tüdruk iiri maalt … teine tüdruk , Debbie , on ka iiri maalt ja täitsa lõpp kui hästi nad inlgile keelt räägivad , see on ju nende emakeel , kui ma õigesti aru saan ? … Igastahes tahaks ka nii soravalt osata rääkida ja üldse kõike teada … Et nendeni küündida , on mul veel pikk tee ees Open-mouthed smile Ülemus jäi meil haigeks .. täna käis nina nohus ringi ja suht hale nägi välja … täitsa haige mis haige .. kahju oli kohe vaadata .. ma küll haigeks ei taha jääda … Õnneks haige ülemus ei saand tööd teha niiet teda ma ei näinud terve õhtu .. ja oh seda pinge langust kohe Open-mouthed smile Palju vabam on tööd ikka teha kui keegi kuklasse ei hinga koguaeg … kuigi vahet pole tegelt .. ikka teed nii naq alati . Täna oli palgapäev .. nii mõnus on palgalipikut saada Open-mouthed smile Vastik on aga see et raha peaks mu arvel olema aga ei ole .. niiet vist ikka on midagi valesti mu pangaga niiet homme pean ülemust tüütama oma murega … palga tahaks ikka kätte saada.

Tõnis käis siis täna tomateid istutamas pool päeva … suht raske töö on see ikka ning uus farmer pole üldse nii tore kui nende eelmine , kohe alguses oli sõimama hakkand neid ja üldse .. mingi nõme mees on . Aga töö on töö , ning ilusti said kõik hakkama … tõnis ja siis 3 poissi meie hostelist .. Tööpäev kestab kuni 5 tundi kuna rohkem ei jaksa istutada .. hakkab seljale ja jalgadele .. niiet homme läheb uuesti ja eks siis ole näha kauaks tööd jätkub. Mulle pakuti täna ka jälle tööd Open-mouthed smile Mida ma ei saand vastu võtta naq ikka .. toretore . Baaritöö rikub ikka kõik ära aga vähemalt on mul üks kindel töö olemas niiet mis ma ikka ohin.

Siis õhtul toimus meil suur istumine … pidusöök ja värk kohe Open-mouthed smile .. Kuna homme lahkub 5 inimest korraga .. prantsuse paar ja veel kolm tükki … kõik hästi toredad ja sõbralikud … Kahju hakkab kohe kui tead et vb ei näe neid enam kunagi … nii palju nalja ja mälestusi jõudsi nii vähese ajaga nendega saada … Just kõige paremad inimesed lähevad ära . Ja siis kõige nõmedam on see et kuna me see nv panime liiga hullu niite ülemused läksid vihaseks , siis otsustati üks meie seast välja visata hostelist .. Chris , kõige toredam ja seltskondlikum ja lõbusam ja lahedam peab nüüd homme asjad kokku pakkima ja minema minema .. Nõme on veel see et ta oli maksnud juba mitme nädala üüri ette ja seda raha ta tagasi enam ei saa .. niiet täiega kahjumisse jääb ta ning tal pole uut elukohta ka veel. Kurb kurb kurb . Täiega ebaaus . Me mõtlesime et mis need ülemused ikka teha saavad , ei viska ju tervet hostelit välja … aga nüüd üks peab kõigi eest kannatama . Ebaaus. Loodame et meid Tõnisega järgmine nv välja ei visata … Siis on küll lõpp . See nv on siin Austraalias naistepäev niiet pidu on igal pool ning lisaks on ühe iiri poisi , hästi suur on ta , sünnipäev … Lubas hea peo korraldada Open-mouthed smile Mida nii kergelt ei unusta .. eks saab näha mis tulemus on .. Loodame et enam kedagi välja ei visata ainult . Muidu lähme me kõik koos terve rahvaga siit minema ja saadame need ülemused sinna samusesse ! Open-mouthed smile Vot .

No comments:

Post a Comment