Friday, May 13, 2011

13.05

 

Okei kell on 2 öösel ja ma olen üli vässu aga üritan siis ruttu kõik kirja panna ..

Ühesõnaga täna tegin siis baaris kaks vahetust .. alguses kella 10st 2ni ja siis läksin tagasi kell 6 õhtul kuni lõpuni välja .. kuskil kell 1 sain vabaks .. lõbus oli .. baar oli üleni rahvast täis .. niiet ei mahtunud mitte kuskile neid enam äragi .. õues oli ka suur rahvamass .. ja siis me neljakesti jooksime ringi .. hull tamp oli peal aga samas see on hea kuna nii saab ruttu kõik joogid selgeks ning ei jää aega et passida ja aeg lendab .. ma ei taha mõeldagi selle peale kui palju jooke ma täna valasin Open-mouthed smile No ikka tõsiselt palju juuakse siin aga kõik on ikka sõbralikud ja viisakad .. keegi närvi ei lähe .. homme lähen uuesti tööle kella 6st kuni sulgemiseni ja pühapäeval on ka töö .

Baari tööl on ikka väga palju plusse .. esiteks suhtlen nii palju et ingilise keel lihtsalt tahest tahtmata areneb , teiseks saab nii palju uusi tutvusi .. täna õhtul sain ühe eesti tüdrukuga kokku .. mul jooksis aju jumala sõlme kui ka järsku eesti keeles hakkas minuga rääkima Open-mouthed smile Aga hästi tore oli , kahjuks mul polnud üldse aega et temaga juttu kauem rääkida aga homme pidime kokku saama .. siis ma sain ühe farmeri käest 2 telefoni numbrit kelle käest küsida farmi tööd .. lubas mulle töö hankida .. 2 nädala pärast pidi farmis kiireks minema ja siis ma helistan .. varsti on nii et tööd on nii palju et ei jõua kõike äragai teha kuna baari tööst ma loobuda ei taha .. ehk siis peab hakkama saama nii et hommikul vara lähen farmi tööle ja siis õhtul baari tööle .. vähemalt raha tuleb Open-mouthed smile .. A ja veel homme lähme me tõnisega hobuste võidusõitu vaatama kuskile .. mind kutsuti naq kaasa .. üks mees nimega Ali oli .. sihuke vanem mees ja hästi tore , ütles et tal kaks eesti poissi ka töötavad temaga ja oli üli vaimustuses kui kuulis et ma ka eestist .. niiet kutsuski homme kaasa .. alguses ma kahtlesin küll et kuidas ma nüüd niimoodi võõraga lähen Open-mouthed smile .. aga kuna ma naqnii päeval tööl pole ning tõnise rääkisin ka endaga kaasa siis homme kell 11:30 võtab see mees meid peale . Siis ühed teised olid kuskilt hobuse farmist ja lubasid mu ratsutama õpetada Open-mouthed smile .. Ühesõnaga terve õhtu kõik tutvustasid end ja ma ei mäleta enam mitte kellegi nime Open-mouthed smile Liiga palju nägusid oli . Selle eesti tüdrukuga saan ka homme just seal võistlusel kokku .

Kindlasti juhtus veel midagi täna aga mul tõesti pea ei tööta enam .. tahaks lihtsalt magada … Et siis homme jutustab pikemalt . Tsauu Smile

No comments:

Post a Comment