Monday, May 2, 2011

28.04

 

Tõnis juba magab rasket tööinimese und. Ja ma olen nii kade Open-mouthed smile tahan ka väsinud olla ja töötada !!!! Kui ma tõesti veel kaua pean siin niisama terved päevad passima siis ma lähen küll lolliks. Ma ei jaksa enam puhata .. tahaks midagi teha ju. Täna läksin siis oma cv-sid välja printima .. üks leht oli 1 dollar , minu cv tuli 3 lk , ehk siis iga cv eest oleks tulnud maksta 3 dollarit ja ega ma siis ainult ühte cv-d ei tee ju .. kui ma juba kohti hakan läbi käima siis mingi 5-6 tükki oleks ikka vaja .. ehk siis mingi 20 dollarit ainult cv-de peale maksta polnud mõtet ..kuna hetkel on meil tõesti iga sent kaalul ja kuna ma naqnii eriti vaimustuses polnud sellest baaritööst , siis otsustasin ikka natuke veel oodata .. no peab mingi töökoht mulle seal farmis leiduma . Lihtsalt peab noh . Tõnis oli täna esimest korda siin täispika päeva tööl , kella 6st 4ni vist .. eriti palju tunde ei tulnud naq ma aru sain aga siiski .. täna olevat talle arbuusi vahelt suur must ämblik käe peale hüppand .. umbes samasugune naq me rannas nägime .. Tõnis sai shoki Open-mouthed smile ruttu viskas arbuusi maha , lõi ämbliku minema ja astus talle peale niiet tore ämblik suri ära . Pärast ta veel mõtles et kindlasti need ämblikud on koguaeg seal arbuuside vahel lihtsalt ta enne polnd märkand .. lihtsalt käis käega neist üle .. fuuuh ma ei taha mõeldagi selle peale Open-mouthed smile .. ning hiljem nägi ta suurt sajajalgsest , sellist hästi suurt ning need pidid valusalt hammustama ja siis hammustus pidi nii paiste minema , et nt käsi paisub kohe 3 kordseks vähemalt .. farmer rääkis seda talle ning lõi siis haamriga sajajalgse surnuks , ütles et need tekitavad palju pahandust ja alati kui näed mõnda pead ta ära tapma. Üks oli seal samas farmis paar nädalat tagasi kuidagi haavata saanud , tõnis ei saanud hästi aru mis moodi aga vigastus pidi nii tõsine olema et see poiss on siiamaani haiglas ja haiglakulud läksid kokku 50 000 austraalia dollarit , mille õnneks tasub tööandja kuna töötajad on siin ikka tema vastutusel ka. Pealegi see poiss pidi järgmine nädal tagasi sinna tööle tulema, ehk siis kuuleb täpsemalt mis juhtus ja tore et asi õnnelikult lõppes. Kui nii võtta.

Mina olin täna kuskil 4 tundi pargis vee ääres .. lugesin raamatut ja kuulasin muusikat niisama .. homme lähen sinna tagasi aga siis juba julgen päevitada ka seal kuna naq täna inimesed lihtsalt vabalt päevitavad keset linna .. niiet ma liitun nendega homme kui ilus ilm on .. naqnii muud teha pole mul , eriti ei looda enam et homme järsku reedel saan tööle . Meie pangakaardid ja maksunumbrid pole ka veel saabunud , suht närviliseks muutub olukord siin juba Open-mouthed smile Eks siis paista mis saab … hetkel meie plaan siin 3 kuud ära olla, raha koguda , auto osta ja siis siit minema sõita on veel täitsa jõus .

No comments:

Post a Comment