Monday, May 16, 2011

16.05

 

T'äpselt kuu aega oleme Austraalias nüüd olnud Smile  Ei tundu küll nii palju … ei tea kui terve aasta nii kiiresti läheb siis jääb ajast küll väheks . Eestisse küll ei taha veel kaua kaua .

Aga mis siis täna .. Tõnise pangakaart jõudis ka omadega lõpuks kohale Open-mouthed smile Enne ta saatis koguaeg oma palga minu arvele üle kuna mul oli ainukesena kaart olemas , kuid nüüd pole enam kedagi kes mulle raha saadaks .. Isegi töö juurest ei tulnud täna palk üle , raudselt nüüd on mingi jama sellega kuna pidi kindlasti täna tulema .. homme lähen tööle siis küsin kohe mis toimub Open-mouthed smile 

Täna käisime nüüd üle pika aja väljas söömas Open-mouthed smile Muidu ikka ise kokkame aga täna lubasime endale teist sööki ka … suhteliselt ärikad Open-mouthed smile Homme teeme kartulisalatit , ostsime juba salatikraami ära ja eks siis homme peab tükeldama hooga hakkama .. ega me muidu ei viitsiksi nii palju jamada aga kuna leppisime teistega kokku et teisipäeval teeme rahvusvahelise köögi , ehk siis kõik pranslased, sakslased , jaapanlased , inglased, usakad , hiinakad teevad oma sööki ning siis jagame sõbralikult Open-mouthed smile Kahjuks mina olen tööl homme õhtul aga noh mulle lubati kõrvale siis panna .

Täna pesime pesu ka .. nüüd on mõlemad kuivatid siin katki niiet peab jälle toas riideid kuivatama .. minu ainukesed töö riided ei läinud pesus puhtaks ka , mingi plekk on seal mis maha ei tule , täpselt kõhu peal ka veel Open-mouthed smile .. käisime täna veelkord kõik poed siin üle et mulle midagi selga leida aga ei midagi .. niiet ma lähen oma plekiga homme ja terve nädal tööle .. ilus .

Töögraafik on ka nii naljakas mul see nädal , homme olen kella 5st-9ni , siis kolmapäeval 10st-12st ( pesen klaase ) ja siis kella 6st-9ni olen restorani poole peal , siis neljapäeval olen kella 5-10 baaris, siis reedel 8st kuni sulgemiseni ning laupäeval 6st kuni sulgemiseni ja pühapäeval 5-9ni restoranis . Kokku tuleb nii kuskil 35 tundi mis pole üldse paha .. Ning mulle kohe sobib see õhtune tööaeg , kuna ega ma varajane ärkaja ju pole Open-mouthed smile pigem vastupidi .. hommikul ei saa püsti ning öösel ei saa magama .. niiet mulle sobib selline elu Smile Tõnis ikka ootab .. kolmapäeval pidi teada saama äkki saab koos sakslastega kuskile kaevama minna Open-mouthed smile Eks ole näha mis töö talle satub . Hostel on ka hetkel suht täis, kõik toad on kinni .. muideks üldse terve linn paistab rahvast täis olevat kuna see kus ma töötan on ka tubade poolest täis ning siis veel kaks hostelit siin on ka rahvast täis .. mina ei saa nendest aru kes siia puhkama tulevad Open-mouthed smile Naq siia Carnarvoni ? .. sellessuhtes et seda reklaamitakse igal pool austraalastele kui ühte parimat kohta kus talvepuhkus veeta ( kuna siin on ju nüüd talv kohe algamas .. ning nt mujal ida pool siin on täitsa külm , alla 10 kraadi pidi olema, aga meil ikka kuni 30 kraadi ja päike , väljaarvatud siis kui vihma sajab ) aga siiski see on nii mõttetu linn ju Open-mouthed smile .. rand ka kaugel ning ega seegi mingi eriline pole , tavaline rand . Aga turiste tuleb ja tuleb . Ei tea mis nad siit otsivad Open-mouthed smile Meie tõnisega tegime juba plaane et kui lõpuks siit ära sõidame siis käime üleval pool ilusates kohtades puhkamas .. igaks juhuks otsime seal ka tööd ja siis suundume alla lõuna ja ida poole et edasi seal oma kohta otsida. Tahaks juba oma autot ja reisida ja Austraaliat rohkem näha … õnneks see ratsavõistlus toimub nüüd see pühapäev ja meil on kindel plaan sinna minna Smile 

Tänasest tapame me prussakaid plekieemaldajaga Open-mouthed smile see neile kohe üldse ei meeldi Smile

No comments:

Post a Comment