Thursday, May 5, 2011

06.05

Oi appi ma kohe pean ruttu kõik kirja panema tänase päeva kohta :D Enne ei saa pesema ka minna .. olen must ja higine pärast sellist põllutöööd et karju appi kohe ...

Esimene laks oli täna hommikul .. mul oli ju esimene tööpäev mida nii kaua oodanud olen ja arvake ära mis Maris ja Tõnis tegid ? .. Saate aru me magasime sisse !!!! Elus esimest korda magan kohe esimesel päeval sisse ja Tõnis ka .. kumbki meist ei kuulnud kella ning ma tegin lambist kell 6:37 silma lahti ja mõtlesin et mis toimub .. vot see oli shok :D .. Buss lahkus kell 6:30 ja meie selle asemel et bussis olla pöönasime rahulikult !!! Ma olin nii vihane nii enda peale ja veelkord enda peale ja üldse .. mõtlesin et nüüd on küll kõik .. eriti hea mulje jääb minust ju kui juba esimesel päeval kohale ei ilmu ning üldse ... mõtlesin et mu võib nüüd maha kanda täielikult . Tõnisel oli ka suht jama kuna täna on ju reede ja ta saaks oma esimese palga .. Igasmõttes olime korraldanud suure jama .. Mõtlesime siis kahekesi targalt et mis siis nüüd saab .. Tõnis oleks saand veel tööle minna , kasvõi takso tellind aga siiski oleks kohale saanud .. ta juba naq oma seal farmis ja poleks midagi hullu olnud .. minul aga polnd õrna aimugi kuhu minema peab .. ootasime siis et see Tony kes bussiga sõidab tagasi tuleks .. panime ikka mõlemad tööriided selga , ruttu võileivad valmis , isegi kohvi jõudsime juua :D Hull masendus peal .. ma nii lootsin et kõik see oleks halb uni . Lõpuks tuli see Tony ja ta polnud üldse vihane meie peale :) Ütles et hüpake ruttu sisse ja viis meid tööle ! Poleks uskund et ta nii vastu tuleb , kuna hosteli reeglites on kirjas et buss sõidab kindlatel aegadel ja kui sisse magad ja maha jääd on see su enda süü ja vastutus . Aga no ikkagi mark oli meil mõlemal :D .. Tõnis hüppas siis enne maha ja läks oma arbuuse korjama .. mina sõitsin kaugemale ja lõpuks olin kohal . Algul polnud kedagi mul vastas ja ma ei teand mida edasi teha .. hakkasin muidugi kohe vales suunas kõndima :D kui keegi hüüdis kaugelt et siiapoole .. nägin siis oma farmerit koos ühe teise jaapanlasega , Masha on ta nimi , tööd tegemas .. läksin sinna , vabandasin jälle ja hakkasin oma tööga tutvuma siis . Pm see oli kõige lihtsam ja mõtetum töö üldse .. istutasime kurgi seemneid :D .. augud olid ette tehtud ja mina pidin seemned auku viskama ja Masha viskas mulda peale . Point oli aga selles et farmer luges meile karmid sõnad peale et need seemned on hästi hästi kallid !!!! 50 senti on seeme , ning tal oli läind kuskil 8000 dollarit kõikide seemnete peale .. niiet me pidime neid väga hoolikalt auku panema , ning igasse auku läks täpselt 2 seemet , jumala eest ei tohtind panna sinna 3 seemet või ainult 1 seeme , kindlasti 2 ! Seda rääkis see farmer terve tee :D Noh jah algul paistis suht lihtne .. lihtsalt koguaeg oled kummargil ja liigud , paari tunniga andsid selg ja põlved juba tunda .. pluss päike lagi pähe ja kärbsed ümberringi ... mõnus vaheldus :D .. Pm töö nägi ette et teed kaks rida ära ja siis on 10 min paus .. üks rida oli kuskil 100-200 - 300 ?! meetrit pikk , igastahes väga pikk oli :D .. Kuid muidu läks ruttu , koguaeg kummardad ja viskad seemneid auku , kindlasti pidi panema need seemned täpselt augu keskele mitte äärtesse :D Julm täpistöö . Ja arvake ära mis siis minul ikka kohe juhtus ? :D Maris ikka oli nii tubli et kogemata pillas selle ülikalli seemne karbi maha !! Jälle ma mõtlesin et persse ( vabandust ) mis mul küll viga on täna ???!!! Ühel ka seal enne kukkus just ja siis sai farmeri käest riielda ja see rääkis et sa pead nüüd kõik seemned ära puhastama ja kui tööpäev on läbi ja sul on veel seemneid alles siis enne koju ei saa kui oled kõik puhtaks teinud , et neid EI TOHI MAHA PILLATA !!!! Ma hakkasin juba alguses seda farmerit loomulikult kartma :D seemned olid väikses võikarbi moodi asja sees ning siis pead seal ühe käega kinni hoima ja teisega seemneid võtma .. ja oiii kui mul see maha kukkus !!! siis esimene mõte oli mul kohe et jumala eest see farmer ei näeks nüüd :D .. panin ruttu nii palju kui sain seemneid tagasi karpi koos sodiga ja ülejäänud peitsin mulla alla :D Suht värin oli ka sees .. nii kallid seemned ju ja üli väiksed . Ei tea varsti seal samas kohas kuhu mul kõik maha kukkusid kasvab vist kurgipõõsastik kohe :D .. Nii mu päev siis kulges ühe augu juurest teise .. oma sodiseid seemneid puhastades ja farmeri eest peitudes .. väga tihti olid meil ikka need 10 min pausid .. kokku oli meid kuus , 3 meie hostelist mina kaasaarvatud ja siis 3 kes olid saanud küsimise peale siia tööle .. üks oli Kanadast ja teised Saksamaalt , poiss ja 2 tüdrukut .. neil on oma auto ja hetkel magavad telgis kuna raha pole .. Ma kohe mõtlesin et oh jah meie tulevane tulevik :D Tööpäev sai juba kell pool 11 läbi , ehk kokku siis 3,5 tundi tööd .. võinoh minul üldse ainult 3 tundi :D .. Ja siis lõpus tuli kõige põnevam asi .. teised jäid naq seemne rida lõpetama aga minu kutsus farmer kaasa .. näitas et kõik tühjad mullakotid peab kokku korjama ja kotti panema ning mulda täis kotid peab panema traktori ees olevale tõstukile vms .. noh teate küll mis need on :D .. mitte naq käru mis on taga vaid ees olev alus mis sõidab kaasa ja traktor saab selle üles ja alla ja maha tõsta . Vot nii .. hakkasin siis ma pihta kui ta ütles et hüppa traktori peale :D kuna ta ise sõitis ning põld oli suur ja lai niiet sõitmist oli palju .. Pm korra olin traktori peal siis .. see kohe küsis et kas ma traktoriga oskan sõita :D ? Ma hakkasin naerma ja ütlesin ei mitte mingil juhul :D ainult autoga sõidan mina :D Noh ja siis rääkis seal juttu enne kui järgmiste kottide juurde jõudsime ning tõstan mina siis kotid peale .. sellised 25 liitrised olid vist kui õigesti nägin , mitte väga rasked aga siiski rasked , eriti mulle :D Farmer veel küsis et kas ma saan ikka hakkama kuna ise olen nii väike ju .. ma siis ikka et jaaajaaaa , ma jõunaine missugune :D .. Tegelt ka hullu polnd midagi ainult muskel on mul nüüd vist terve elu väljaveninud :D .. No ja päeva tippsündmus saabus siis kui farmer näitas et ma istuks selle tõstuki peale , nende mullakottide hunniku otsa ! Ja see polnud mitte vähe kõrge :D .. istun siis seal otsas traktor sõidab .. vahepeal hoidsin küll hinge kinni et ma ikka ellu jääks ... aga samas oli NIIIII LAHEEE ! :D Mina ju ei ole kunagi traktoriga niimoodi sõita saanud .. ning siis kui ta pidi keerama või nii siis ta tõstis selle tõstuki hästi kõrgele niiet traktori katusest olin ka kõrgemal .. kujutate siis ette millise hunniku peal ma istusin ja kui kõrgel ? :D Igastahes väga põnev oli , sel hetkel ma mõtlesin et ma oleks võind täna terve päev kasvõi tasuta töötada kui ainult õhtul sellist traktorisõitu saaks :D .. Tegime siis terve põllu mullakottidest tühjaks ja tulime sinna kus teised juba ootasid . Nad vist olid kadedad et ma sellist sõitu sain :D Läksime siis farmeri maja juurde , pesime käed ära ja oligi tööga kõik .. järsku farmer tuleb 6 õluga välja :D .. ma ka ei suutnud vastu panna , tavaliselt ma õlut ei joo kunagi aga no sel hetkel ei saanud keelduda :D .. jõime ja rääkisime juttu ringis .. tegelt see farmer on suht tore ja muhe , lihtsalt väga suur ihnuskoi vist .. Pm tegime siis 3,5 tundi tööd , vaatab tabelist üle ja ütleb et see peaks olema 56 dollarit .. võtab siis rahakoti välja ( mustalt saime palka muide ) ning vaatab et tal ei ole vist nii palju väikest raha .. ah kõlbab ainult 50 dollarit ka teile 3,5 tunni eest :D .. Et see ka hea raha .. mul pole sooja ja külma tegelt sellest 6 dollarist , mul see 50 dollarit kulub ka väga ära ... ja ainult 3 tundi tegin tööd ju ! Pm ma olen suht rahul ja õnnelik , et ikka pärast sellist hommik suutsin tööle jõuda . Farmer tõi meid ise pärast hostelisse oma autoga .. ütles veel kui autosse istusime et uksi ei tohi paugutada :D .. , siis enne hostelit peatus ta veel poe ees ja käis piima ja saia endale ostmas , me niisama vahtisime autos naq lambad :D .. ja siis tõi meid koju .. enne veel kui me farmist ära sõitma hakkasime andis ta meile honeymeloni !!! ehk siis see peaks mee melon olema ning väga väga väga hea , parem kui lihtsalt melon . Ma ei suuda oodata enam mil seda maitsta saan :D Igaksjuhuks ootan Tõnise ka ära , muidu pärast ongi nii hea et ma ei suuda järgi jätta ja siis tõnisele ei jäägi midagi :D Ma ikka mõtlen teiste peale ka , vahest harva :D . A ja siis veel teel koju rääkis farmer et talle eestlased ikka meeldivad , ning et eelmine aasta oli tal korraga 10 eestlast tööl olnud :D Võttis mu telefoni numbri ka et kui tööd on siis helistab .. ma sain tema oma vastu ka .. tänane töö oli ainult juhutöö üheks päevaks . Aga vähemalt ma saan nüüd öelda et olen Austraalias põllu peal töötanud paljaste kätega !!! Ning et varsti kasvavad minu istutatud kurgid Austraalias :) See on ka saavutus juba .

Miskipärast on mul tunne et see postitus tuli väga ebaselge .. aga vahet pole .. vähemalt sain kõik oma mõtted ruttu kirja pandud :)

No comments:

Post a Comment