Friday, May 13, 2011

12.05

 

Tänasest olen ma baaridaam Open-mouthed smile . Täitsa lõpp kui teistmoodi on Austraalias töötada kuskil baaris-restoranis … kõik on üleni inglise keelne .. ma pole juba ammu nii palju inglise keelt kasutama pidanud .. ütleks nii et arenemis ruumi on mul veel kõvasti Open-mouthed smile .. Kui restoranis sain ma ilusti toitude tellimuste võtmisega hakkama .. siis täitsa lõpp no ei saa aru mida nad juua tahavad .. mingi 8 eri sorti on siin ülut pluss kõik muu djoogid ja siis pead veel küsima millisest klaasist soovitakse .. oh appi ma mõtlesin et ma kärvan .. aga kõik hoopis soovitasid mul edasi naeratada ja küll kõik väja tuleb Open-mouthed smile Mingi 10 inimest vähemalt kiitsid et oii kui ilusti sa naeratad Open-mouthed smile teenindada ei oska aga vähemalt keep smiling on ees koguaeg … suht raske oli ühesõnaga .. aga õnneks jäid kõik rahule ja ütlesid et see on väga hea tulemus esimese päeva kohta .. et sain väga hästi hakkama ning homme olen uuesti tööl , alguses päeval kella 10st 2ni.. siis on baaris vaiksem ja saan tutvuda jookidega ja siis tulen kell 6 tagasi ja olen kuni lõpetamiseni .. homme pidi ülikiire õhtu tulema baaris kuna esiteks on reede ja teiseks mängib band seal .. niiet rahvast on kui murdu … ja ma siis pean üritama seal ellu jääda Open-mouthed smile .. Aga ei muidu on kõik toredad .. austraalia klient on ikka hoopis teine kui eesti klient .. lihtsalt öö ja päev !! .. Suhtlemine käib ka kõik vabalt ja üldse .. kuidagi lahedam on kõik . Pluss see tüdruk kellega ma koos töötasin täna .. on iirimaalt päris , Austraalias on olnud juba üle aasta … siis ta poiss on ka seal samas tööl , ta oli ka täna esimest päeva .. tegi pitsasid .. igastahes üli lahedad inimesed … tööpäeva lõpus võid ise vabalt valida tasuta joogi ka … nii me siis istusime kõik laua ümber jõime ja rääkisime juttu .. hoopis teise maailma naq oleks korraga sattunud .. ma juba ootan homset .. nii palju nalja saab seal töö juures ja üldse ei saagi aru et tööd teed lihtsalt suhtled kõigiga koguaeg ja joooksed ringi ja aeg lendab .

Tegelt ma olen ikka suht väsinud ja ega pikemalt ei jaksagi lobiseda siin .. eks homme annan teada kuidas läks Smile

No comments:

Post a Comment