Thursday, May 5, 2011

05.05

 

Tatattatattatataaaa ma lähen homme tööle !!!! Lõpuks ometi Open-mouthed smile Reede ja ma saan tööle .. Sama koht mis eelmine kord mulle valehäire andis .. mul ei saa nii palju ebaõnne olla et uuesti ära öeldakse mõne aja pärast Open-mouthed smile Niiet suht kindel minek on . Banaane hakkame vist istutama … pool 7 on start . Eks siis ole näha mis saama hakkab ..

Miskit muud põnevat täna teind polegi .. mina päevitasin mingi 4 tundi ja nüüd olen punane naq tomat .. Tõnis käis tööl ja ongi päev läbi. Vahepeal tegin pannkooke , mis tulid kohe erilised käkerdised aga maitsesid küll hästi Open-mouthed smile Ning õhtusöögiks tegime tagasihoidlikult kiirnuudleid , mis polnud kõige parema maitsega aga ajas asja ära küll.

Ja muud polegi .. peabki magama minema .. et homme ikka vaim valmis oleks raskeks tööks Open-mouthed smile

No comments:

Post a Comment