Wednesday, May 25, 2011

25.05

 

Tõnis just ütles et ta tunneb et on paksemaks läinud Open-mouthed smile Open-mouthed smile 

Homme saame me kaua magadaaaaaa !! Lõpuks … Tõnisel on vaba päev ja mina lähen tööle alles kell 5 õhtul Smile . Täna olin terve õhtu restoranis tööl , üksi ja ma sain ilusti hakkama … täitsa käppa hakkab asi minema juba . Õlud on ka meeles juba ja oskan tarka panna Open-mouthed smile . Omaniku tütar kes ka seal töötab .. lubas minu ja tõnise koos oma poisiga üks nv autoga ühte kaugemasse kohta viia kus pidi väga ilus olema .. ilus rand ja vesi ja seal saab snorgeldada ja surfata ja üldse .. kuum koht siin .. lihtsalt kaugel . Ma juba ootan Smile 

Ja Tõnis nägi oma elus esimest korda madu vabas looduses Open-mouthed smile Nüüd näeb neid juba igapäev . Päris ära ehmatama pidid nad Open-mouthed smile . Tööl on tal ka ikka suht raske .. terve päev korjab lambist põllul prügi ja farmer koguaeg sõimab neid kuigi nad teevad jumala ilusti tööd. Ei vedanud seekord tal tööga .. loodame et varsti saab uute kohta.

Kõik tänaseks . Sorry Open-mouthed smile Olge tublid Smile Ja nautige päikest !

No comments:

Post a Comment