Monday, May 2, 2011

27.04

 

Kaks tartu poissi liitusid ka meie hosteliga täna Smile Nad said juba täna ise farmist küsimise peale tööd. Neil on auto ka niiet palju kergem kohe tööd leida ja liikuda. Aga muidu on hästi toredad ja sõbralikud.

Tõnisel on ka homme tööpäev kella 6st alates kui hommikul jälle vihma ei saja. Mina siis uurisin täna et kas saan sinna lattu tööle ning tuli välja et sinna eelistatakse hoopis jaapanlasi niiet üks teine tüdruk kes tuli meiega samal ajal sama bussiga siia koos oma poisiga sai sinna tööle. Kuskile banaane pakkima jne .. Aga ega ma lootust ei kaota Open-mouthed smile küll mulle ka midagi leidub. Lisaks mulle soovitati siin kandis kõik kohvikud ja restoranid ja hotellid läbi käia .. koguaeg vajatakse siin kedagi .. nii ma siis just tegingi oma inglise keelse CV valmis ja homme hommikul alustan kohtade läbi käimist ja enda tööle surumist. Ega ma ise eriti vaimustuses pole , isegi kui saan kuskile tööle , kuna tegelt tahaks ikka alustada kuskil põllu peal .. muidu pole mõtet kuskil pärapõrgus olla ja teha sama tööd mis saaksid suurlinnas ka endale kui tubli oled. Ning üldse viisa jaoks vajalikud 3 kuud plaanisime me tõnisega kohe siin ära teha aga kui ma nüüd baaris kuskil tööle hakkan siis see ei lähe arvesse olgugi et olen suht maakohas janii. Ei taha kohe kõrgele pürgida .. tahaks ikka algusest alustada Open-mouthed smile aga noh midagi ma ju pean tegema niiet küll ma üle elan selle baaritöö ka kui vaja. Siin kõik nii sõbralikud naqnii ja üldse tegelt ma ju oskan seda tööd suht hästi niiet mis ma ikka kurdan siin oma olematut muret Open-mouthed smile 

Ega täna midagi erilisemat ei juhtunudki. Käisime päeval interneti otsimas infokeskuses ja raamatukogus aga igal pool oli ainult raha eest võimalik pool tundi sees olla . Hakkan ma jaa maksma veel midagi Open-mouthed smile .. nii me siis jalutasime jälle selle ühe maja juurde kus ennegi saime tasuta netti ja täna vedas jälle .. lihtsalt hästi ruttu peab tegema .. kuna me suht istume läpakaga keset tänavat aja äärekivi peal ja kui omanikud peaks märkama siis ma ei tea mis ma teen Open-mouthed smile seepärast polegi pilte viimasel ajal üles laadind .. lihtsalt ruttu blogid üles pannud ja ruttu netist välja ja tagasi koju . Isegi uudiseid pole me lugenud Open-mouthed smile Täitsa mullis elame .. mis on tegelt suht tore Smile

No comments:

Post a Comment