Friday, May 13, 2011

12.05 MA SAIN TÖÖLE ! :)

 

Miks on nii et kui sa seda kõige vähem oodata oskad ning vaikselt soovid isegi et ei saaks sinna tööle .. siis just SINNA MA SAANGI ?! :D Et siis käisin täna tööintervjuul siinsamas baaris ja loomulikult nad tahtsid mind sinna .. ning kõige tipuks ma alustan juba TÄNA ! Täna kell 6 õhtul .. alguses olen vist restorani poole peal ja siis homme pidin baarieluga tutvuma . Mis ma ikka vingun vähemalt on töö mul lõpuks :D Aga oi appi kus ma kardan .. raudselt ei saa midagi aru ja jooksen naq peata kana ringi .. täna õhtul pidi hästi kiire seal olema niiet hoiatati ette juba et ega meil aega sind õpetada pole .. kõik tuleb töö käigus ning on hea kui esimene õhtu on kohe kiire ja rahvast täis . Eks siis ole näha .. hetkel on kell alles 2 ja ma juba kardan õhtut .. huvitav kui kaua ma üldse seal olema pean ? .. Tore on see et üks tüdruk siitsamast hostelist ka just alustas seal tööd niiet ma pole vähemalt üksi . A jaa siis öeldi et ma pean kandma üleni musta ning jalas peavad olema varbaid katvad kingad .. oh jah naq mul leiduks siin selliseid asju :D Nii ma siis läksingi targalt kohe poodi kui intervjuult tulin .. hea põhjus oli et raha raisata .. aga point on selles et siin on ju aimult 1 pood kus riideid müüakse .. oh jah ma mõtlesin et ei leiagi endale midagi sobivat .. lõpuks ostsin ühed mustad kingad mis pole kohe üldse minu maitse järgi ja mulle ei meeldi aga noh tööle sobivad .. ning kuna mul musti pükse ka pole siis neid ma otsisin seal mingi tund aega .. lõpuks sain mingid lasteosakonnast :D Ja ma pole üldse kindel kas need tööle sobivad kuna rohkem näevad välja naq vabaajapüksid .. põlvedeni on nad .. ma käiks sellistega vabal ajal jooksmas :D Aga ei täna lähen tööle ja saan margi täis teha :D .. Aga no mis sa teed kui tõesti mitte midagi pole poest võtta ? Vähemalt midagigi ... oh appi kuidas ma nüüd oma närvist lahti saan .. mul pole õrna aimugi mis menüü seal on ja mida nad pakuvad ja kes seal üldse käivad .. eks alguses ole ikka küsimusi palju .. loodame et ma täna väga hullult midagi ära ei riku ja saan sinna ikka kauemaks jääda ... Muidu paistis suht suur koht olevat .. restoran oli ikka mingi 30 lauaga .. ning baarilett oli ka hiiglane .. mult veel küsiti et kas oskan alkoholi serveerida ja tean mingi lühinimeseid neil ja blablaa .. ma siis ikka noogutasin agaralt endal pole õrna aimugi . No ma ikka leian endale sobivad kohad kus töötada .

Soovige mulle edu ! :)

No comments:

Post a Comment