Sunday, May 29, 2011

30.05

 

Meil on sentides üle 100 dollari Open-mouthed smile .. Ehk siis kuskil tuhat krooni lihtsalt sentides … ja me ei tea kuidas neist lahti saada kuna neid tuleb igapäevaga aina juurde … poest antakse koguaeg ning ma saan jootraha igapäev sentides kuskil 10 dollarit . Peab neid sente kuidagi kulutama Open-mouthed smile … Ning mul vist on näpus klaasikild .. nii valus on .. trükkida on ka valus .. üldse käed on üleni katki .. eile terve päev seal ratsavõistlustel avasin õllepudelid palja käega ning nüüd on nii valus. Tõnis väänas eile jala välja , nüüd on suur muna püsti ja ta ei saa käiagi … mõlemad oleme vigased Open-mouthed smile Normaalne .

Reedel tegin oma rsa kursust netis .. üle 5 tunni !!!! Pidi ainult kolm tundi minema sellega aga mina ei tea miks mul nii kaua läks .. edasi ka ei saand kerida kuna just nii oli tehtud et pead kuulama paar lauset ära ja siis alles next vajutama … kohutav … jumala mõtetu asi oli see , ning siis tuleb pärast igat videot mingi test .. kus ühe valesti paned siis pead kõik uuesti tegema … nii hea et see nüüd tehtud on , enam ei taha küll kunagi sellist kursust läbida Open-mouthed smile … Nett sai ka peaaegu otsa kuna see võttis ikka väga palju mahtu ning nii palju aega läks et ma jõudsin vaevalt viimasel minutil tööle .. enne seda pidin veel pesemas käima , tööriided ära pesema ja sööma .. hull jooksmine käis .. täitsa ime et valmis omadega jõudsin . Välja ma seda ikka printida ei jõudnud ja vist pole vajagi , kuna ratsavõistlustel ei küsitudki seda niiet ma tõmblesin ilma asjata nii palju , oleks vabalt võinud kasvõi nt täna selle kursuse rahulikult läbida. Tööl oli naq alati kiire kiire kiire … alguses olin restorani poole peal mis oli jälle rahvast täis , ma ei saa üldse aru kas siin inimesed kodus ei söögi ? Igapäev on ühed ja samad näod restoranis ja istuvad seal kuni sulgemiseni välja .. paistab et raha ikka jagub siinsetel siis kuna toidud on meil seal ikka suht kallid . Siis hiljem olin baaris edasi , Debby läks koju .. baar oli ka rahvast täis .. bänd mängis niiet muusika oli niii kõva , mitte midagi ei kuulnud ja mul pea lõhkus … kõigest sellest kisast ja mürast ja siis keegi taob bassi koguaeg … mitte midagi ei kuulnud mis sulle öeldi , saa siis aru mida inimene juua tahab .. eriti kui veel inimene on nii täis et ei suuda korralikult rääkida , siis ta haiseb ja sa pead oma näo talle üle leti hästi lähedale panema et tast aru saada ning kui ta midagi ütleb siis sa tunned kuidas ila lihtsalt pritsib sulle näkku … rõveeeeee ! Mul viskasid need joodikud nii kopa ette .. tõsiselt hoidsin end tagasi et mitte pahvatada vihast seal .. tavaliselt ma koguaeg naretan seal kõigile kuid see õhtu ma lihtsalt olin nii kurja näoga et ruttu ruttu kõik see pask läbi saaks . Õnneks saigi ja kell pool 1 olin juba kodu poole teel .. Tõnis ja Josh tulid mulle vastu .. mõlemad suht täis , kuna neil ju vaba õhtu ja said rahulikult kõigiga juua .. nii vastik on töötada kui näed kõiki oma sõpru lõbutsemas .. tahaks ka juu Open-mouthed smile .. Tagasi tulles vedeles ostukäru keset teed ning Tõnis ja Josh tegid siis mulle rallit läbi Carnarvoni linna Open-mouthed smile .. Hea et keegi ei näinud aga nalja sai vähemalt. Siis natuke olime üleval , rääkisime juttu teistega ja siis ruttu sleepi ära kuna ma pidin laupäeval ju vormis olema ja vara ärkama ..

Laupäeva hommik läks ilusti .. jõudsin kõik valmis ja kell 12 hakkasin uues kohas tööle , siit samast hostelist oli minuga veel Alina ja Philip ka tööl .. hästi toredad .. läksime siis kohale ja me olime naq lambad mitte midagi ei saanud aru ja lihtsalt seisime et keegi ütleks meile kuhu minema peab ja mida tegema peame Open-mouthed smile .. Nii imelik baar oli seal … paar sorti õlut ainult ja kõik oli hästi lihtne , võrreldes selle baariga kus mina tööl olen , ning siis leti taga on kuskil 7-9 töötajat Open-mouthed smile .. meid oli tõsiselt liiga palju seal ja mitte midagi polnud teha .. lihtsalt seisa ja oota klienti .. alguses oli rahvast ka vähe kuid siis hakkas neid aina juurde ja juurde voolama .. kõik tulid korraga naq ikka .. ja kõik tahtsid shampust pudelitega osta .. ma avasin vist mingi 30 pudelit ühe õhtu jooksul , me ei tohi ju avamata pudeleid kliendile anda .. Igastahes nii see töö käis .. mõtetult kerge ja igav … Ainuke hea asi oli see et ma sain seal veel ühe eestlasega tuttavaks , Maarja Tallinnast .. töötas ka koos minuga seal baaris .. ja nii hea oli kellegiga suhelda ja muljeid jagada Open-mouthed smile Ta ka elab siin Carnarvonis , lihtsalt teises hostelis , seal pidi mingi kuus eestlast olema … niiiet eks ole näha , varsti kohtub jälle ja äkki saab midagi koos plaanida . Laupäeval oli siin veel siis see naistepäev … ning siin tähistatakse seda ikka hoopis teistmoodi kui eestis … kõik naised ja mehed olid end üles löönud … ülikonnad seljas , lipsud kaelas , naistel kõigil superkleidid seljas ja tikkkontsad all , kübarad peas , sellised soengud ja meigid peas .. täielik harakakari Open-mouthed smile .. Lõid end üli üles et tulla ratsavõistlust vaatama kuskile põllu peale Open-mouthed smile .. Aga siin on see traditsioon kohe ja tegelt oli suht võimas näha inimesi teistsuguses riietuses … lihtsalt mitte kedagi ei tundnud ära , kõik olid naq hullud staarid seal .. Me Maarjaga mõtlesime et oleme sattunud naq kuskile Hollywoodi filmi Open-mouthed smile … Baar oli seal kuni kella 8ni lahti , Dj mängis ja rahvas tantsis .. kõik jõid ning see oli lõpuks kohutav mis neist ilusatest naistest õhtu lõpuks järgi jäi .. see oli lihtsalt rõve .. täis inimesed pole ikak üldse ilusad , ükskõik mis neil ka seljas poleks , ikka näevad jubedad välja . Aga kokkuvõttes asi oli seda väärt , nägin jälle midagi uut , kohtusin uue eestlasega ja sain lihtsa töö eest palju raha . Niiet mis me ikka kurdame ja ohime Open-mouthed smile 

Koju jõudsin mingi pool 9 , oleksin pidanud otse oma baari minema aga ma tahtsin süüa ja korra istuda , kõik panid jälle siin hostelis pidu ja kui kuulsid et ma lähen edasi tööle siis ei suutnud seda uskuda , kuna ma ju just tulin töölt Open-mouthed smile … Mingi 9ks jõudsin tööle … seal oli ka hullumaja .. kõik joodikud jälle … ma rügasin täis tambiga tööd et lõpuks üks kord see päev otsa saaks !!! … Mitu korda oli meil turvat baaris vaja .. isegi restorani kutsusime õhtu jooksul turva kuna üks naine tegi seal sellist showd et sure ära … inimesed ikka ei oska käituda Open-mouthed smile … Lõpuks elasin selle õhtu üle , kus kõik mu peale ila pritsivad ja ma lihtsalt kärvan .. ning sain koju minna .. Jube kui kott väsinud ma olin ja mu pea .. see lihtsalt polnud elus enam Open-mouthed smile .. Aga noh mis seal ikka ega laupäeva õhtut ei saand ju raisku minna lasta … jõime siin teistega edasi … pidu sai niiet vähe polnd .. ja ma ei tea mis päev eile oli aga kõigil käis mingi draama .. igalpool oli mingi jama .. Jaapani paar kakles ja läksid peaaegu et lahku , siis ühed kaklesid , siis ühed leidsid üksteist ja siis jälle tekkis draama ning kõige lõpuks , Tõnis , oi jummel ma mõtlesin et löön ta seal koha peal maha Open-mouthed smile .. , ta oli nii täis , ei jagand maast ega ilmast , aga ise on nii tähtsust täis ja läks ühe prantsuse poisiga kaklema , täitsa lööma oli kohe , hea oli hea teised vahele tulid , Tõnis oleks ta muidu maha löönud , kuna see prantslane oli veel rohkem täis kui tema … Hull sõim käis et ma tapan su ära ja blablaaa .. Naq milleks on vaja ? .. Ma räägin inimesed ei oska olla normaalsed … koguaeg on mingit draamat vaja .

Ja selline see meie dramaatiline nv oligi Open-mouthed smile .. Täna magasime enamus päevast , sõime ja vaatasime filme .. Homme jälle tööle .. mina alustan juba kell 10 homme ning tõnis läheb veel varem , ei kujuta ette mis ta seal põllul teeb oma vigase jalaga .. edu talle . Homme vist vahetame oma toa ka ära . LÕPUKS ! .. Saame suure voodiga ja telekaga toa .. me oleme seda juba nii kaua siin ootand et ma ei suuda seda ennem uskuda kui ma seal toas kõigi oma asjadega olen . Siis võib siia kasvõi elama jääda Open-mouthed smile

No comments:

Post a Comment