Thursday, June 2, 2011

02.06

 

Tatatataataaa ma kirjutan blogi ! Open-mouthed smile Uskumatu , et aega leian selleks .. aga jah nii mitu päeva on vahele jäänud et see pole üldse hea .

Mul on kõik meelest läinud mis juhtunud on .. ainuke mis meelde tuleb on töö töö ja veelkord töö . Tõnise jalg on ikka väga paistes omadega .. niiet terve see nädal ta puhkab , Tobi , saksamaalt .. andis talle ühe kreemi mida peale määrida ja siis mingid ravimid , mida ta tohib ainult pool tabletti korraga võtta .. Ja siis Brize , Inglismaalt , tema tuli järgmine päev ja andis Tõnisele ühe spordisideme , käis extra selle pärast apteegis et see talle osta .. No kas saab veel paremaid inimesi olemas olla ? Me teame neid mingi kuu poolteist .. ja tõsiselt head ja hoolivad ja lahedad inimesed on . Tõnis peab oma jala nüüd korda saama kuna esmaspäevaks on talle juba uus töö leitud , Arbuuse hakkab jälle korjama aga ühe teise farmeri juures .. Hästi tore ülemus pidi seal olema ja üldse kõik on tipp topp niiet loodame et ta ikka suudab esmaspäeval tööle minna . Hetkel on nii et me oleme siin olnud varsti 2 kuud aga raha pole üldse säästnud , kuna kui ainult üks töötab siis eriti midagi järgi ei jää .. Ma ei saa üldse aru kuhu raha kaob , iga esmaspäev saan palka ja veel päris korraliku , okei maksan sealt üüriraha ära aga ikkagi peaks palju raha olema ja siis kui nädala lõpp saabub siis avastad jälle et raha on otsas . Me oleme ikka nii kohutavad kui asi puudutab säästmist Open-mouthed smile Võimatu lihtsalt .

Homme on juba reede .. jube jube .. alles naq nädal algas .. aeg lendab kohutavalt kiiresti .. juba on juuni kuu ja mina olen mõtetes ikka alles aprilli kuus Open-mouthed smile Üldse ei saa aru mis kuu või aastaaeg on . Nüüd hakkas juunikuu mis pidi siin kõige külmem kuu olema .. ehk siis 25 kraadi sooja on päeval .. mulle sobib Open-mouthed smile .. Homme kui jõuab siis lähme päevitama .. tõesti tahaks päikest võtta .. ma kohe tunnen et mul on päikse puudus .. kuna koguaeg me oleme kas hostelis ja magame või ma olen tööl .. päikest et saa üldse .

Eile oli Debby sünnipäev , Debby on siis see iiri tüdruk minu baarist .. igastahes peale tööd istusime natuke kõigiga .. kuskil kell 3 öösel hakkasime Tõnisega koju tulema .. Eksisime kuskile väravate vahele ära .. kuskilt ei saanud välja .. kõik oli lukus Open-mouthed smile … Ja ma veel astusin täiega kuskile solgiauku niiet terve toss lihtsalt lirtsus .. Kohutav .. ma isegi ei mäleta kuidas me ikkagi koju jõudsime .. See eest hommik oli jube .. ma pidin juba kell 11 tööl olema .. Okei elasin selle 3 tundi tööl ära , siis tulin koju ja kella 5ks pidin tagasi minema .. ma olin nii väsinud et jäin magama ja magasin loomulikult sisse ! Oh seda jooksmist siis Open-mouthed smile .. Plaan oli naq kell 4 end üles ajada ja siis veel igast asju korda ajada ja askeldada aga jah kus sa sellega , tegin ilusti kell 5 silma lahti ja mõtlesin et ouu fuck Open-mouthed smile Tööl olin juba kell 5.05 ja keegi vist ei märkand et hiljaks jäin .. aga endal oli küll nõme tunne .

Tegelt on ikka suht nõme hostelis olla kuna kohtad nii palju häid inimesi ja siis nad lähevad kõik ära ja sa ei näe neid vb enam kunagi .. Esmaspäeval lahkusid siis 5 inimest kõik hästi toredad ja siis see jaapani paar .. kes koos meiega samal ajal tulid .. oh jah neil oli selline pere draama et jube .. tuli välja et see poiss peksis seda tüdrukut ja üldse neil oli nii palju probleeme .. ma siis lohutasin teda ja andsin nõu et ta jätaks selle jobu maha .. ühesõnaga nüüd on nii et see poiss läks eile öösel bussiga tagasi Perthi ja siis sealt tagasi Jaapanisse , tema ei taha jääda Austraaliasse üksi .. ja siis see tüdruk ei teadnud mida teha .. Kuid lõpuks kõik lahenes ja nüüd ta on koos nende teistega kes esmaspäeval lahkusid .. nendega ta sai hästi läbi , ja ühe prantsuse poisiga asi surises natuke .. niiet nüüd on nad kõik koos ja mul on kohe süda kergem .. enam ei pea muretsema .. Tõesti väga tore tüdruk oli .. ja nüüd pole mul enam ühtegi tüdruksõpra siin .. ainult tõnise sõbrad on , aga noh seegi hea vähemalt .. Peaasi et keegi enam ei lahkuks … muidu me peame ka lahkuma .. raske on vaadata kuidas kõik reisivad ringi ja me ikka oleme siin Carnarvonis lõksus … kui me raha ei säästa siis eksisteerimegi terve aasta siin .. mujale ei jõua Open-mouthed smile .

Eile kui me õhtul kõik koos istusime siis Lauren , meie ülemuse tütar baaris , ta on 27 aastane .. rääkis kus ta kõik käinud on  .. igastahes ta oli 18 kuud aafrikas , reisis ringi .. siis oli hispaanias mingi 8 kuud , siis puhkas Hawaiil , Mali saartel ja Indias , siis on ta mitu sada korda Uus-Meremaal käinud , langevarjuga hüppand , benji hüpet tegi esimest korda kui oli 14 aastane …. janiiedasi .. Me tõnise kuulasime suu lahti Open-mouthed smile .. Lihtsalt nii vägev .. tal oli nii palju mida rääkida ja nii palju kogenud . Niiet nüüd ma tahan ka langevarjuga hüpata ja benji hüpet teha .. enam ma ei karda Open-mouthed smile … Leppisime tõnisega kokku et enne kui me siit Austraaliast lahkume , peame me need asjad läbi tegema Smile .

Aitab küll praeguseks .. me hakkame nüüd filmi vaatama ja siis magama .. tõesti väga uni on . Olge tublid Smile

No comments:

Post a Comment