Thursday, August 25, 2011

25.08

Palun laske mind maha !! .. Mul on nägu ja käed üleni punased ja ära põlend .. ma olen terve päeva ( !!! ) kuskil kõrbes istunud ja ootand ja ootand ja ootand .. ning kõige tipuks meie auto on katki .. täitsa katki kohe .. ja mis kõige parem .. selle parandamine ja ära toomine kuskilt pärapõrgust pole mitte odav lõbu . .. tahaks nutta .

Aga alustame ikka algusest Open-mouthed smile .. siis kui veel elu ilus oli .. eile hommikul hakkasime Exmouthi poole sõitma .. selline mõnus üles alla kurviline tee oli .. maastik oli imeline .. ühel pool ookean .. teisel pool ookean ning lõpuks jõudsime täitsa poolsaare tippu ehk Exmouthi . Ja vot see on ilus linn .. kohe esimesest hetkest hakkas meile siin meeldima .. alguses peatusime ostukeskuses .. ostsime toidukorvid täis .. kuna enne Carnarvonis oli meil lahkumisega nii kiire et me ei ostnud midagi tarka kokku .. ning Coral Bays oli ainult üks väike pood ja hinnad olid ka mitmekordsed .. niiet siin oli vähemalt suur toidupood ja saime endale toiduvarud kogutud … kuna midagi sellist ei saa osta mis soojas pahaks läheb .. siis ostsime mingi 10 purki konserve ja valmistoite .. ma ei tea kes neid sööma hakkab kuna ma juba tean ennast .. ma ei suuda seda süüa .. aga tõnis matsutab kahe suu poolega .. niiet vähemalt tema saab kõhu täis Open-mouthed smile .. Ning siis ostsime veel ühe imeliku asja aga väga vajaliku .. see on naq kodenspiim .. tuubisees .. naq sinepituup Open-mouthed smile .. väga kahtlane näeb välja aga kohvi sisse kõlbab küll väga hästi .. niiet sellega on meil hommikukohvi probleem lahendatud .. Ja ma ei tea miks aga vett kulub meil ikka kümnete liitrite kaupa .. koguaeg osta veekanistreid poest ( mis pole üldse odavad ) .. me joome ainult vett .. me keedame vett .. me pesema hambaid selle veega ja me pesema nõusid selle veega .. niiet seepärast ju meil kulubki seda nii palju .. aga vesi on ikka eluks vajalik Open-mouthed smile ilma ei saa .

Igastahes poes käidud .. arve läks jälle mingi miljon .. laadisime oma auto täis ja hakkasime sõitma .. peatusime ühes kohas ja tegime pilte .. siis teises .. igal pool oli rand rand rand ja helesinine vesi .. ükskõik kuhu vaatad igalpool on ookean .. Superluks Smile .. sõitsime ühe majaka juurde mis asus täitsa mäe otsas .. alguses ikka kahtlesime kas auto veab sellest mäest üles Open-mouthed smile aga mis seal ikka ilusti saime üles ja alla .. Ja see vaade !!! Mmm .. me tegime pilte ka aga siiski seda peab ise kogema .. vot see oli võrratu ! .. Lõpuks kui Exmouthi vaatamisväärsused olid ära avastatud .. võtsime suuna Cape Range National Parki .. see on mingi linnast 40 km väljas .. maksime pileti eest ja olimegi suures rahvuspargis , kus kängurud ja emud ja maod ja kõik kaitse all olevad loomad jooksevad vabalt ringi . Alguses pidime me endale ruttu telkimisplatsi leidma .. kuna me jõudsime nii hilja sinna siis kõik kohad olid täis aga õnneks üks väike plats , ainult 3 kohaga , seal oli üks plats veel vaba ja me võtsime selle ruttu ära . Ja kuna see oli ilus koht siis me otsustasime telkida see öö .. panime ilusti oma ühe inimese telgi püsti .. igast riideid toppisime alla pehmenduseks kuna meil pole madratseid ja maapind oli suht kivikõva Open-mouthed smile .. kuid lõpuks tuli väga mõnus pesa meil Open-mouthed smile . Siis kell oli mingi 4 õhtul juba .. tõnis ei viitsind enam autoga kuskile minna .. aga minul oli ju vaja avastama minna .. nii ma siis vedasin ta kaasa .. seal samas oli naq matkarada ja ma tahtsin sinna minna .. ning minge metsa .. me nägime KÄNGURUUSID !!! Ja neid oli hästi hästi palju .. igalpool .. hüppasid ringi .. ja nad olid nii lähedal meile .. tõesti selline tunne et katsu või käega .. ühel känguruul paistis nii armsalt väikse känguru poja pea kõhu pealt väja Open-mouthed smile .. nii nunnu oli .. Ja just siis me ei võtnud digikat kaasa .. ma oleks saanud nii ilusaid pilte .. seda ei anna loomaaiaga võrreldagi .. vabas looduses üksi olla koos loomadega .. vot see on kogemus .. nüüd ma saan aru miks inimesed rahvusparkides käivad Open-mouthed smile .. läksime siis matkama .. ning pm see rada oli üli raske .. mingi turni kaljude peal .. üles alla .. ja see oli veel nii pikk .. ning ainult meie kahekesti kuskil metsa sees .. igast elukaid liikus seal ringi .. meie kartsime kõige rohkem madusid .. vot see oli õudne .. pimedaks hakkas ka juba minema ja me ei teadnud kaugel me oleme .. oi kuidas tõnis kirus mind et me siia ronisime Open-mouthed smile .. kuid lõpp hea kõik hea .. jõudsime ilusti oma telgi juurde tagasi .. ja täpselt lõpus kui me mõtlesime et nüüd on kõik läbi .. siis täpselt meie ees tee peal läks suur must madu üle tee … ma nägin elus esimest korda madu .. ja see oli õudne .. vuuh . Alles siis hakkasin ma kartma seda kohta kus me olime ja sain aru et see on ikka ohtlik niimoodi üksi kuskil ringi kolada. Pm tagasitulles tegime süüa oma gaasipliidi peal .. keetsime riisi ja praadisime kana .. õues oli kott pime .. niiet me kasutasime taskulampi et näha kas kana on juba pruun või mitte Open-mouthed smile Ilus õhtu oli …

Ja siis saabus hommik .. ja meie piinad algasid Open-mouthed smile Alguses me ei teadnud midagi mis meid ees ootab ..joome rahulikult kohvi .. pakime asjad kokku .. teeme kõik korda ning siis kui mineku valmis oleme ja autot käima paneme siis avastame et oi auto ei käivitugi !!! no tee mis tahad .. auto käima ei lähe .. alguses lootsime et aku on tühi .. see oleks väike asi olnud .. aga ei aku täitsa täis .. siis katsusime igast juhtmeid ja tõnis ronis nii auto all kui auto peal .. üleni õline .. aga kasu ei midagist .. no siis oli selge et me omapead siit minema ei saa .. õnneks kõrval telgis olevad inimesed olid normaalsed ja aitasid meid kohe .. viisid meid pargi infokeskusesse .. kust mulle anti telefoninumber kelle helistada et auto järgi tuleks .. kuna ükski mobiil ei tööta seal siis pidime omale kõnekaardi ostma ja telefoniputkast helistama .. sain selle mehe kätte siis ta ütleb mulle et helista poole tunni pärast et ta peab minema mingi suur õnnetus juhtus kuskil .. Nonii mõtlesime et siis ootame .. need kes meid enne ära tõid läksid juba minema .. kuna me passida ei osanud siis hakkasime tagasi oma auto poole minema et äkki ikka kuidagi saab .. väga pikk tee oli meie telkimisalani .. õnneks ühed võtsid meid peale .. aitasid meil auto üle vaadata aga ikka kasu polnud .. nii me siis tulime koos nendega infokeskusse tagasi et uuesti sellele mehaanikule helistada .. helistasin siis ning mulle öeldi et tal on hetkel väga kiire et kuskil kella 4 ajal saab ta meile järgi tulla .. No jah siis .. kell oli sellel ajal 1 .. nii me siis istusimegi infokeskuse parklas kahekesti 3 tundi .. naq lambad Open-mouthed smile .. inimesed tulid ja läksid aga meie ikka passisime .. lõpuks läks infokeskus kinni ja me olime täitsa üksi seal .. me lihtsalt praadisime seal päikse käes .. siis kell 4 tuli see mees kohale ja teatas rõõmsalt et ta peab linna tagasi minema kuna tal oli juba üks auto peal .. et oodake veel natuke .. ma kohe tulen ja võtan teid peale .. nojah ootasime siis veel oma 1,5 tundi .. ma olin juba hulluks minemas .. kõht on tühi .. midagi teha pole … ainult kahekesi istu ja passi .. peas on igast mõtteid et palju see kõik maksma läheb ? .. mis siis saab kui auto ei saagi korda ? .. kas me saame siit üldse minema ? .. pimedaks läheb juba ? .. appi ma kardan ? .. vot selline meeleolu oli meil terve päev kui me ootasime oma mehaanikut .

Nüüd on auto linna veetud .. meie ööbime hostelis .. ilus kahene tuba on meil .. saime korralikutl kõhu täis söödud .. ilusti end puhtaks peetud .. läpaka ja digika laadima pandud .. täitsa inimese tunne hakkab tulema Open-mouthed smile .. homme hommikul lähme mehaaniku juurde ja siis paistab mis autost saab .. aga pm vist on bensiinipump katki vms .. ja seda peaks lihtsalt parandada saama .. ainult et kõik maksab .. money money money Open-mouthed smile .. Niiet nüüd kuna me pidime järsku nii palju kulutama oma auto peale ja me polnud sellega arvestanud .. siis nüüd on meil rahadega juba hapu seis .. ja ei teagi enam kui kaugele jõuame ja kas jõuame ja üldse kuhu poole liikuda .. hetkel on lootus auto korda saada ja siis vist jätame Karijini rahvuspargi vahele ja liigume otse Darwini poole . Sellega säästame mingi 600 km sõitu ja võidame kuskil 5 päeva .. pluss veel raha jääb alles mis me seal kulutaks .. niiet jah me ei julge enam selle autoga kuskile kõrbesse minna .. turvalisem on linnades olla ning alati on võimalus tööd otsida kui meil tõesti raha otsa saab .

Kunagi ei tea mis juhtuda võib .