Friday, August 12, 2011

13.08

 

Päris hea on laupäeva hommikul ennast vägisi voodist püsti ajada et tööle tiksuma minna ning siis kui jõuan alla et tööd alustada , uni ammu läinud .. siis ülemus rõõmsalt ütleb et ma võin tagasi magama minna .. täna lõunal restorani ei avata .. Armas .. aga noh mis seal ikka mulle sobib Smile Nüüd on kella neljani aega niisama passida . Ma kohe panin riided pesema kuna nädala sees ei jõua kunagi kuna koguaeg olen tööl .. ning täna hommikul oli nii tore avastada et mul pole ühtegi puhast sokki ega puhast pesu … Lisaks tööriided haisevad juba nädal aega rämedalt aga ikka ma kannan neid . Lihtsalt ei jõua pesu pesta ja koristada noh .. hommikul lähen tööle .. mingi kell 3 lõpetan , siis on 2 tundi vaba enne õhtust mõllu .. ja selle kahe tunni jooksul ma üritan süüa ja magada .. ning õhtul lõpetan kuskil kell 11 .. no viitsib küll siis ju midagi teha enam Open-mouthed smile niiet nii me elame oma pasahunniku otsas .

Mul on sellest nädalast niiiiiiiiiiiii kopp ees .. Tõsiselt no ei jaksa enam töödata .. üks nädal veel ja siis on kõik .. Lõpp juba paistab aga enne peab veel nii palju tunde töötama .. jubejube .. Ülemus pani mulle veel etra palju tunde ning ühtegi vaba päeva pole .. võtab minust viimnast enne kui ära lähen ;D .. Ma nii loodan te ma saan töö lõpetades boonust .. ma olen selle ära teenind nii et pöidlad pihku .

Ma mäletan et eestis mulle üldse ei istund restoranis kuskil ettekandjana töötada aga siin ma vist jäängi ainult seda tööd tegema .. hoopis teistsugune suhtumine on ning jootraha saab ikka mõnusalt .. Ja töö pole üldse raske .. hetkel on lihtsalt 3 kuud ühe koha peal oldud ning ausalt ka kopp on ees .. vahepeal viskab närvi nii püsti et ma tõsiselt mitu korda olen nii ligidal olnud te kohe plahvatan ja hakkan karjuma .. sest isegi siin leidub igasuguseid nõmedaid inimesi .. ning näiteks nüüd me peame alati krediitkaardi inimeselt küsima enne kui ta oma jooke ja toite tellida tahab niite maksab hiljem .. ning siis tavaliselt vanemad inimesed on sellised et nemad mingi hinna eest ei anna oma kaarti minu kätte .. püüa siis rahulikuks jääda kui inimene mingi sõimama hakkab et ma ta kaarti küsin .. Oh jah mis ma ikka vingun varsti on see kõik läbi .

Eile kui kell 12 baari kinni panime ja hull rahvamass õues taksosid ootas siis seal läks kakluseks ka veel .. üks mees sai ikka tõsiselt viga .. pea oli üleni verine .. kutsusime politsei ja kiirabi ning Tõnis oli see kes harja ja veega teed verest puhtaks pesi Open-mouthed smile Tubli inimene .

Austraalias on ikka kõik võimalik .. kuidas saab nii et istud rahulikult rõdul .. räägin tõnisele et kas tead siin nähti täna hommikul delfiine vees .. meie baar asub täpselt vee ääres .. ning siis mõtleme et ei usu .. tõnis teeb veel najla mulle et vaata delfiin ! .. Ning siis järsku mõlema üllatuseks oligi delfiine seal veel ! Ja veel 3 tükki .. ujusid ringi .. tulid veel peale .. uskumatu .. Austraalia on võimas .. pole sõnu et seda kõiek kirjeldada . Ja veel nii palju on avastada .. Nii ootan järgmist esmaspäeva et oma asjad kokku panna .. viimane palk välja võtta ning siis siit minema põrutada .. 3000 km vähemalt tulev meil läbida ning tee peale jääb nii palju ilusaid kohti et me ie teagi kohe millal me lõpuks Darwinisse jõuame .. mingi septembri keskel oleks hea .. see on meie plaan .. Kui me üldse jõuame sinna oma autologuga .. see on tõsiselt vedamise küsimus kuna auto on meil omadega ikka väga väga väga läbi . Kuskil tühermaal oma suurte kottidega ka ei viitsi matkata .

Elu on seiklus Smile

No comments:

Post a Comment