Monday, August 1, 2011

01.08

 

Täna on esimene august .. teil saab suvi Eestis juba läbi kui meil alles õige suvi algab .. Mõnus Smile 

Ma ei tea kas te veel mäletate et mul on varvas katki olnud juba 10 nädalat .. ning siis nüüd lõpuks läksin ma arsti juurde sellega .. päris kaua võttis ikka aega Open-mouthed smile Lõpuks viskas kopa ette see mädanev varvas niiet nüüd kirjutati mulle antibootikumid välja ja see peaks mu varba korda tegema .. loodame . Siin on ikka arstil käimine nii keeruliseks tehtud .. mul võttis terve päeva aega et oma varvast arstile näidata .. ning enne isegi ei lastud vastuvõtule kui olin maksnud 177 dollarit tasu .. aga noh mul on kõik paberid olemas niiet nüüd peab uurima kuidas see raha tagasi saada .. nõme on nii palju maksta selle eest et arstiga 5 min rääkida .

A ja muide me ei kolinud karavan parki … me elame nüüd minu töö juures .. üleval toas .. maksame ainult 100 dollarit nädalas .. niiet siin saame 3 nädalat olla selle raha eest mis hostelis maksime ühes nädalas .. ning meil on oma dush ja köök ja suur voodi .. üldse on hästi palju ruumi ning kõik on ilus .. naq kodus oleks kohe .. Nüüd ma lähen trepist alla ja olen kohe tööl ning tõnis ütles et nüüd on nii hea kui ta tahab õlut siis tuleb ainult trepist alla ja ütleb mulle et ma talle ühe klaasi kallaks Open-mouthed smile Mida veel elult tahta .

Me panime omale kuupäeva paika millal siit lõpuks minema liigume .. 22. august , esmaspäev on start . Nüüd on kindel .. ma juba ütlesin töö juures ära .. niiet 3 nädalat veel ja siis on kõik .. puhkus võib alata Smile Ma tahan päevitada ja ujuda ja lihtsalt olla niite ei pea midagi tegema .. peamegi endale kaardi ja plaani valmis tegema … kuhu me minna tahame ja kaua meil see kõik aega võtab .. niisama lambist ka ei saa minema põrutada .. meil jääb nii palju ilusaid kohti tee peale ja kõike naqnii läbi sõita ei jõua niiet peab valiku tegema ..

Niiet meil on kõik hästi Smile Igatseme !

No comments:

Post a Comment