Sunday, July 24, 2011

24.07

 

Meil on nii palju juhtunud selle ajaga mil ma viimati kirjutasin niiet ma ei tea kohe kust alustada Open-mouthed smile 

Kõige suurem uudist on vast see et me saime endale AUTO !!!! Lõpuks ometi on meil rattad all ning suur ost on tehtud . Auto ise pole suurem asi muidugi .. eestis ma vist sellega sõita ei julgeks aga siin on savi .. kõik sõidavad siin igasuguste saanidega ringi .. ning nüüd meil on ka ilus suur roheline ford falcon .. hästi naljakas auto on .. suured känguru rauad ees .. autot ennast pole ollagi .. kuid jah kõlbab küll meile .. veits vana ja roostes ja pleekind on .. aga vähemalt on suur .. kõik meie kotid mahuvad ära ning jääb ruumi veel magamiseks ka … nüüd jääbki ainult oodata mil siit sellega Darwini poole sõita saab Smile . See nädal on üldse kuidagi väga juhtumiste rohke olnud .. kõik algas kolmapäevast … me tõnisega nägime auto kuulutust woolworthis ning helistasime … mingi toyota dsiibi moodi asi oli .. 1500 dollarit maksis .. noh jah helistasime siis , küsisime autot näha .. meile tuldi järgi .. mingi teise autoga ning autos istusid aborigeenid Open-mouthed smile .. mees ja naine .. õnneks nad nägid suht normaalsed älja aga ikkagist neid peab ju kartma siin , just eelmine laupäev oli siin selline lööma olnud .. mingi 50 aborigeeni tulid kokku ja hakkasid lambist inimesi peksma .. üks saksa tüdruk .. hästi väike ja näeb välja naq mina .. tal löödi esihambad suust minema .. pooled inimesed olid haiglas lõpetanud omadega .. mul oli nii hea meel et me olime korralikult kodus see päev .. lihtsalt jube mis juhtus ning politsei ei saanud midagi teha ka kuna neid on siin kokku mingi 5 aga aborigeene on hunnikus .. niiet politsei lihtsalt seisis kõrval ja ei teinud mitte midagi .. jube .. pärast tuli välja et see kes sellel tüdrukul need hambad sisse lõi oli kõigest neljateist aastane pätakas .. kohutav !!! Aga nüüd asja juurde Open-mouthed smile Põhimõtteliselt saate aru kui hirmus oli pärast sellist juhtumist aborigeenide autosse istuda ? Open-mouthed smile Igastahes seal me siis olime .. sõitsime ja sõitsime .. auto pidi kuskil lähedal olema aga lõpuks sõitsime ikka mingi pool tundi .. täiega linnast älja kuskile tühermaale .. absoluutselt mitte kedagi ei olnud seal .. ma juba mõtlesin et nüüd ongi käes siin me saame surma Open-mouthed smile … tõnis ka ei teadnud mida teha … jõudsime siis lõpuks autoni ja no minge metsa .. sellist autot ei tahaks tasuta ka Open-mouthed smile .. täielik roostes sara .. isegi aknaid ei olnud ees !! Mingid väiksed aborigeeni lapsed kiikusid seal auto ukse najal .. ma ei saa aru kuidas sellist autot müüa saab Open-mouthed smile .. Pm siis oli uus jama et kuidas me viisakalt ütleme et ei taha seda autot ning turvaliselt koju saaksime .. ma tõsiselt kartsin et nad löövad meid maha või jätavad sinna meid .. aga õnneks nad vist mõistsid meid ja väga vihased ei olnud .. me lubasime tagasi helistada ja fafaa et me peame mõtlema auto üle Open-mouthed smile .. Saime siis koju .. jõuame hosteli .. mõtlesime et kõige hullem on nüüd möödas ja siis ma avastasin et maris ikka targa peaga jättis oma telefoni nende autosse .. Issand kuidas ma leinasin oma telefoni .. nii vihane olin enda peale .. kuidas saab nii loll olla Open-mouthed smile .. Telefoni ei saa ma enam kunagi tagasi .. ja täpselt sama päev .. ma pidin tööle tagasi jooksma .. kogu mu lõunane paus läks selle auto jama peale ning siis kõige tipuks pidid mu päikseprillid vetsupotti kukkuma !! Vot see oli viimane piisk .. siis ma mõtlesin tõsiselt et fuck my life .. palun laske mul ära minna Open-mouthed smile .. Ühesõnaga see päev läks kõik nii metsa kui vähegi võimalik ..

Ja siis neljapäeval .. lähen tööle hommikul ning Marie ( minu ülemus ) teatab mulle rõõmsalt et ma leidsin sulle auto ! Kell 2 tuuakse kohale vaata üle ja kui tahad on sinu . NIng see maksis ka 1500 dollarit . Niiet jah ma ei suutnud oma õnne ära uksuda .. et tõesti nii lihtne on autot saada ? Open-mouthed smile Alles eile oli kui ma kaotasin lootuse kunagi auto siin osta ja siis nii järsku saan korraliku auto ja veel usaldusäärse inimese kaudu mitte mingitelt aborigeenide käest Open-mouthed smile .. Pm see kelle käest auto ostsime on Marie tuttav ning ta töötabki autode kallal , ostab mingi katkise , parandab ära ja müüd maha . Niiet me oleme väga tänulikud oma auto üle .

Siis reedel .. lähen jälle hommikul tööle ning Marie annab mulle ümbriku ning ütleb et see on mulle boonuseks kuna ma töötan nii hästi Open-mouthed smile Ja ümbrikus oli 200 dollarit . Naq lambist nii ootamatult .. Boonust on ikka hea saada Smile .. Pluss mul tõsteti veel tunnipalka niiet üldse kõik on kuidagi liiga hästi ja siis ma tahan minema minna sealt .. ma ei kujuta ette millal see juhtub et ma vaatan Mariele silma ja ütlen et ma lähen nüüd ära .. väga vastik tunne on nii teha kuna ta on nii palju minu heaks teinud . Aga jah me peame edasi liikuma .. ei saa siia lõpmatuseni jääda .

Niii ja siis järgmisest esmaspäevast me kolime karavan parki elama Open-mouthed smile !!! Meil on nii kõrini sellest hostelist , nüüd ei saa enam öösel süüa ka teha kuna gaas keeratakse kinni kella 10st õhtul kuni 7ni hommikul . Eriti haige .. kuna ma lõpetan töö iga päev mingi kell 10 või 11 öösel ja tahan koju tulles endale näiteks makarone keeta aga enam ei saagi .. vot nii on lood. Ja üldse kuidagi vära kõrini on sellest hostelist ja nendest inimestest ja omanikest ja üldse .. meil on vaheldust vaja niiet kolime siin samas kõrval olevasse karavanparki .. käisime täna juba ennast kirja panemas ja maksime esimese nädala ette juba .. lihtsalt nüüd peab ootama kuni neil see järgmine esmaspäev , esimene august vabaneb .. ning me sisse saame kolida .. nii kaua passime siin hostelis . Vaatasime selle karavani üle ka kuhu kolime ning seda ei anna võrreldagi sellega mis meil siin hostelis on .. pm on meil suur voodi ja telekas ja oma kööginurk ja pliit ja külmkapp .. hästi suur on kõik ja ruumi jagub .. pole üldse nii naq kuskile kuuti koliks .. pluss seal aias on veel bassein ja grillimisaed niiet kõik on tipptopp .. saame rahulikult kahesi olla viimased nädalad siin Carnarvonis .. Ja kõige parem on veel see et me maksame nädalas selle eest 280 dollarit , siin hostelis maksame 300 nädalas .. niiet võidame ka veel natukene Open-mouthed smile 

Nii ja siis täna saime me tõnisega elukogemuse .. Me käisime autoga siit kuskil 70 km kaugusel vaatamisväärsusel .. nimeks on Blow Holes .. mis tähendab naq tuule auke võimidagi sellist .. igastahes sõitsime siis kohale ja minge metsaaaaaaaaaa .. vot see oli võimas vaatepilt !! Suured lained peksavad vastu kaljuid … ja tõsiselt vot need olid lained .. kaugelt vaatad et see tuleb sulle peale .. nii suur ja kõrge ja lai ja sügav !!! Ja siiis ta keerutab enne kui kaljuni jõuab ja siis kõik purksab igaltpoolt .. ilus helesinine vesi vahutab .. vot see oli ilus .. kõige ilusam asi mis ma oma elus näinud olen .. ma ppole ausalt midagi sellist oma silmaga näinud .. seda peab kogema .. Ja mis kõige parem .. Me nägime seal päris elus suuri vaalasid !!!!! Mängisid ookeanis .. sabad püsti .. purskasid vett välja ja neid oli nii palju !!! Lihtsalt lambist seisad kalju peal ja vaatad vaalasid .. samal ajal kõrval vastu kaljut peksab 10 meetrine laine … see oli lihtsalt maagiline vaatepilt .. just need vaalad tegid seal olemise naq muinasjutus kuskil võlumaal oleks … kõik oli nii ilus ja uskumatu .. Lisaks me nägime elus esimest korda hiigelsisalikku .. naq ausalt ma pole loomaaias ka nii suurt sisalikku näinud .. me oleks talle peaaegu et peale astund .. tuli kivi vahelt .. hästi suur ja musta värvi mingid kollased täpid peal .. appi kui jube see oli .. ma nii kartsin .. see oli umbes sama tunne naq hiigel madu näeks .. lihtsalt tal olid võimsad jalad ka küljes .. jube see loodus ja loomad on ikka jube Open-mouthed smile .. Lisaks nägime igalpool hiigelkrabisid … need olid tõsiselt suured , kuulsid kohe klõbinat kui nad liikusid .. ning nad olid kollakat lillakat värvi .. hästi ilusad ja naljakad .. Niiet jah tänane päev läks kohe korda .. liiga palju ilusaid asju nägime ühe päevaga .. Superluks !

Ja mis veel parem ma sain just teada et mul on homme ka vaba .. Marie andis mulle 2 päeva vabaks et ma saaks end välja puhata kuna ma töötasin just 9 päeva jutti ! Smile Niiet võibolla homme lähme me ühte teise vaatamisväärsusse mis on siit 55 km kaugusel .. kuna tõnisel on ka homme vaba ning lihtsalt peab autoga sõitma ja käima igal pool kui selline võimalus on antud .

A ja muideks see oli vist üleeile või millagil kui auto just ostsime .. tõnis sõidab siis suure tee peal ja järsku kõik autod võtavad hoo maha kuna väike .. mingi 1 aastane maksimum laps kõnnib keset suurt autoteed !!! Ja siis üks inimene tuli autost välja ja üritas teda kätte saada ning laps hakkas ära jooksma täpselt vastutuleva auto ette ! Vot see oli jube vaatepilt .. Eestis 1 aastased ikka ei käi nii naljalt autotee peal kus kiiruspiirang on 90km/t aga siin aborigeenidel on ju suva .. Täiesti mõtetud ja haiged inimesed .

No comments:

Post a Comment