Monday, July 11, 2011

12.07

 

Meil sajab sellist vihma et katus kohe müriseb Open-mouthed smile Jube mis padukat tuleb .. sellise survega .. ja ma ei saa aru miks austraalias ei osata katuseid ehitada ? Vähe sellest et meie hostelis , mis on naqnii naq urgas , sajab igaltpoolt läbi , niiet pooled peavad oma toad ära vahetama kuna neile sajab vihma pähe .. ning teisel poolel hostelil pole elektrit kui vihma sajab Open-mouthed smile normaalne .. Õnneks meie tuba asub heas kohas ja on kuiv .. midagi ei saja läbi . Siis minu töö juures sajab igaltpoolt läbi .. isegi restoranis tilgub vett inimestele pähe kui nad lauas istuvad ja söövad Open-mouthed smile Ning mis kõige hullem isegi suures toidupoes sajab läbi .. niiet keset poodi on ämbrid maas et vett koguda .. No ei saa aru miks siin katuseid teha ei osata .

Tõnisel nüüd jälle tööd pole kuna vihm ujutab kõik üle .. äkki kolmapäevaks kuivab ära siis saab tööle .. Mul on nii kõrini .. NIIIII KÕRINI üksi rügamisest !!! Eelmine nädal tegin ma terve nädal topelt vahetusi .. niiet 5 päevaga tuli 50 tundi kokku .. ning see nädal ja järgmine nädal tuleb veel hullem surm üle elada .. Neljapäev on mul ainuke vaba päev .. ning siis järgmine vaba päev on alles järgmine nädalavahetus .. ehk siis saab mõnusalt jutti rügada .. iga päev teen ma lõunasid seal üksi .. pluss üks hommik pean veel varem minema et neid klaase puhastada .. ning siis jõuan koju alati kuskil kell pool 3 .. kuni kella 5ni olen siis vaba . midagi teha selle ajaga ei jõua .. tavaliselt söön ja jään magama .. Tõnist ka sel ajal kodus pole … ning jah ma ei vingu ilma asjata .. tõsiselt raske on .. selline tunne et ma ainult tööl elangi .. midagi muud teha ei jõua ega ei saa .. tuba koristada ei jaksa .. süüa teha ei jõua .. mitte midagi peale töö polegi .. niiet iga päev ma pean ennast innustama et vähemalt on mul töö ja ma saan raha .. see annab jõudu .. ma ei rüga vähemalt ilma asjata .. aga ikkagist palju lihtsam oleks ja palju kiiremini saaks siit minema kui tõnis saaks ka järjest töötada ja koguda .. sest ausalt ma ei pea varsti enam vastu sellisele elule . Mis kõige hullem ja iga kord mind nii närvi ajab , on see et töö juures olen alati mina see kes tuleb kõige varem ning lõpetab kõige viimasena .. kõik teised lastakse koju , kuigi nad ei teinud päeval lõunat ning tulid tööle hiljem ka kui mina .. mingi kell 7 alustavad ning kel 9 lastakse nad juba koju .. aga ei mitte mind .. ma pean alati viimane olema kes lahkub ning esimene kes tuleb .. ma ei saa sellest aru .. kus on loogika ? Ülemus arvab vist et ma olen mingi robot ja ei väsigi kunagi ära .

A ja siis see laupäev ma töötasin pulmas . See oli niiiii lahe … hoopis teine maailm .. pulm toimus siis kellegi majas .. ja naq arvata oli olid nad väga rikkad .. hästi ilus ja suur maja oli .. suure aiaga ning üldse .. väga kena .. vot sellises majas tahaks elada .. kunagi Open-mouthed smile . MIna ja siis veel 2 tüdrukut olime ettekandjad .. täitsime inimeste klaase ja viisime toitu lauale .. väga lihtne oli .. mingit survet ja turbot peal ei olnud .. kõik oli kuidagi väga valesti organiseeritud minu arust .. aga noh hakkama saime ning kõik toimis . Kohe eraldi kokk oli sinna kutustud .. ta nägi ikka väga profesionaalne tippkokk välja .. ja need toidud mis ta tegi .. no jaaa need nägid välja naq kunstiteosed mitte toidud Open-mouthed smile .. Super vägev oli . Naljakas oli see et kogu pulma tegevus käis söömise ümber .. kõik istusid neli tundi lauas ja sõid .. oli külm eelroog ja sisi soe eelroog ja sisi praad ja siis magustoit .. kõik portsud olid üli väiksed .. hambaaugu said vb täis .. ning koguaeg ainult istuti lauas .. pulmapaari laud oli üldse teistest eraldi .. ning naq mingit suhtlemist ja lõbutsemist ja tantsu ei toimundki .. kuigi neil oli kohe extra bänd seal esinemas .. Niiet mina ei tea .. kuidagi liiga viisakas ja vaoshoitud oli kõik .. põhiteema oli söömine ning pulmatort oli ka laua peal .. hästi uhke nägi välja ning seda ei söödudki .. see oli ainult vaatamiseks vist Open-mouthed smile Kuna magustoidu tegi kokk ise ning kooki ei puudutudki . Ja ma saan öelda nüüsest et ma olen austraalia ja Sotimaa pulmas olnud ! Open-mouthed smile Kuna pruudi pere on sotimaalt pärit ning siis pooled külalised olid sotimaa rahvusriietuses .. mehed olid seelikutes ja üldse … hullud pasunad olid kõigil küljes ning siis keegi laulis ja hull sotimaa traditsiooni teema oli . Niiet ma sain ikka täitsa uue kogemuse võrra rikkamaks Smile .

Aga ma nüüd magama .. kell on pool 1 öösel .. tõnis juba norskab .. ja ma pean homme uue tööpäeva üle elama .. Eilne öö jäi ka vahele kuna me käisime kellegi majas Debby ja Lloydi lahkumis peol . Niiet jamh nad on läinud .. said eile endale auto ka .. mingi väikse .. extra väikse fordi Open-mouthed smile .. oi kuidas ma tahtsin täna nendega kaasa minna .. aga uus plaan on see et me saame nendega kuskil 3 nädala pärast kokku .. isegi kui nad on meist väga kaugel .. kuskil linnas .. siis me lähme kasvõi bussiga sinna ning siis sealt edasi reisime koos . Kuna ma lihtsalt pean siit Carnarvonist ära saama .. hetkel ma tunnen et ma ainult töötan ja töötan ja töötan .. midagi muud mu elus pole .. ning see pole see miks me siia austraaliasse tulime .. ma saan aru te raha on vaja aga ikkagist .. kui me pole siin õnnelikud siis peab edasi liikuma . Nii palju on veel avastada ja kogeda .

Head ööd Smile

No comments:

Post a Comment