Wednesday, November 16, 2011

17.11

 

HAPPY OBAMA DAY !!!!!!!!!!!!!!!!!! Nüüd ma saan ka öelda et ma olen USA presidendi Obamaga ühes linnas olnud .. näinud ma teda ei ole aga vähemalt ma tean et ta on hetkel minust ainult 20 km kaugusel Open-mouthed smile Asi seegi eks . Terve linn on politseid täis ning teed on kinni pandud .. Obamat aga ei näe mitte keegi .. ainult tähtsad inimesed saavad temaga koos olla .. Ja ta on siin Darwinis mingi 2 tundi ainult .. aga ikka on hullumaja lahti .. terve nädal pasundab uudistes et Obama tuleb ja blablaa ja siis täna on see tähtis päev käes Open-mouthed smile Darwini linn kingib Obamale krokodilli kindlustuse . Nii palju ma vähemalt tean .

Aga jah alustuseks ma vabandan kõigi ees kes meie pärast on muretsenud ja meid otsind ja meiega ühendust üritanud saada ja me lihtsalt pole endast mingit märku andnud . Tõesti väga vabandame sellepärast Smile . Asi on lihtsalt selles et me kõik käime ilusti tööl .. ja kohe nii ilusti et ei ole enam aega isegi blogi kirjutada ega netis olla ega üldse mitte midagi teha .. ainult töö ja töö koguaeg . Kui koju jõuame siis ei jaksa peale söömise ja pesemise muud midagi teha Open-mouthed smile .

Ühesõnaga me kõik töötame ehitusel . Tõnis koos poistega lammutab kuskil .. ja mina üksi olen ühes sõjaväe baasis tööl .. täitsa ehitustööline olen Open-mouthed smile .. ainuke tüdruk .. hästi väike .. ja siis möllan seal labidaga ringi Open-mouthed smile . Normaalne . Mulle meeldib . Põhiliselt on mu tööks lihtsalt seisimine ja passimine .. mõnikord saan mõõdulindiga midagi mõõta ja siis seisan edasi .. tähtsalt Open-mouthed smile .. Ei tegelt väga hea töö on ja väga hea palk on .. kõik on super .. Eskavaatorijuht kaevab midagi ja siis minu ülesanne on seal kõrval seista ja jälgida et ta ühegi toru või juhtme või millegi muu ohtliku asja vastu ei läheks ja seda ära ei lõhuks . Enamus ajast on see seisimine ikka väga mõttetu seal kuna eriti midagi maa sees ei leidu .. ja ma niisama tühja passin … aga nõue on et keegi seisaks eskavaatori kõrval ja mina sobin ilusti seda nõuet täitma Open-mouthed smile . Ühtegi väga suurt äpardust pole mul veel olnud .. ainult ühe suure toru suutsime tänu minule ära lõhkuda ja siis ühe lambi lõhkusime ka eile ära kuna me kaevasime ühe katuse all ja ma ei osanud ette näha et lisaks maapinna jälgimisele tuleb mul lage ka silmas pidada Open-mouthed smile .. Aga kõik on korras .. ikka juhtub ja ega see ainult minu süü ka pole . Ja mõnikord .. nüüd kohe päris tihti .. ei ole mul eskavaatori kõrval midagi teha kuna me ei kaeva midagi ja siis ma saan oma parima sõbra LABIDA kätte ja kaevan sellega terve päev . Ma vihkan selliseid päevi Open-mouthed smile Siis ma olen ikka tõeline tööloom .. higi tilgub .. suus on juba surma maitse .. kohe minestaks ära .. aga ikka kaevan edasi Open-mouthed smile .. Mõnikord mõtlen et mu selg läheb kohe pooleks ja pea kukub otsast .. aga ei pole hullu .. füüsilist tööd peab ikka ka tegema .. ja poleks see nii raske midagi kui õues lihtsalt nii kuum poleks .. Tõsiselt ma ei saa aru kuhu me sattunud oleme .. see kuumus on lihtsalt tappev .. hästi niiske ja kuum … niiet higi voolab lihtsalt hommikust saati ojadena … midagi teha ka ei saa . Aga mulle ikka nii väga meeldib hetkel see töö .. eks ta raske ole .. aga samas ikka nii palju uusi asju õpin ma seal ja ennast ületan ma pea iga päev .. täna taheti mind juba teerulli rooli panna Open-mouthed smile aga vihma hakkas sadama ja pidime töö pooleli jätma . Aga küll see päev ka tuleb mil ma ükskord teerulliga teed silun Smile . Muidu on meil kõigil esmaspäevast laupäevani töö .. laupäeval pool päeva aga siiski .. niiet iga hommik saab mõnusalt kell 5 ärgata ja siis ainult pühapäev on vaba mil saame kõik magada ja puhata ja mängida ja igast muid asju teha Open-mouthed smile Kui jaksame ..

Näiteks eelmine nädalavahetus käisime rodeol ! Open-mouthed smile RODEO . Teate ikka mis see on ? .. Põhimõtteliselt jah suured härjad ja pullid ja muud elukad olid seal ja siis inimene istus nende peal ja üritas nii kaua kui võimalik peal püsida .. ma olin sellist asja enne ainult filmis näinud .. aga nüüd ma siis nägin ikka oma silmaga kaa .. ja väga lahe oli ! .. Need pullid on ikka väga hirmsad loomad ma ütleks . Jõhker sport või võistlus vms mis iganes asi .. Nägimine ilutulestikku ja motikaid trikke tegemas .. ja nägime kuidas üks hobune pani kabjaga oma ratsanikule vastu pead niiet see ei liigutanud enam ja kutsuti kiirabi .. ja siis oligi kogu võistlus läbi ka . Ma ei teagi mis sellest inimesest sai … ? Jube oli küll .

Ja rohkem uudist vist polegi .. töötame kõik ilusti veel kaua kaua .. eile sai meil tõnisega 7 kuud austraalias täis ( kurb kas pole ? ) .. jõulud tulevad varsti ja me ei tea mis me teeme … kõik lähevad ära siit .. varsti oleme me tõnisega jälle ainult kahekesi niimoodi .. veits kahju on .. meil on praegu nii tore eestlaste grupp koos .. kõik saavad läbi ja hoiavad üksteist ja lõbus on ka muidugi Open-mouthed smile .. aga nüüd vaikselt kes läheb kohe lõuna-ameerikasse , kes läheb filipiinidele , kes läheb teiste austraalia linna edasi , kes läheb tagasi eestisse .. ja nii me siin tõnisega oleme .. peaks ka naq kuhugi poole liikuma .. ? .. aga ei tea .. eks vaatab mis saab .. hetkel on nii hea võimalus tööd teha ja ma saan kõik oma farmipäevad seal ehituse peal ära teha kui tahan .. niiet enne ei liigu me kuskile kui oleme oma aja täis töötand Open-mouthed smile Siis saab hakata teise aasta viisat taotlema ja uue aasta plaane mõtlema.. Kindel on see et kohe kui me oma asjad korda saame siis lähme siis Darwinist äraaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!! Tõsiselt väike linn on see Darwin . Ja väga kuum on . Ega ma midagi halba ei ütle .. kõik on väga kodune ja mugav  .. lihtsalt tahaks midagi avastada ka juba Open-mouthed smile . Ringi reisida ja avastada ja plaanida ja vaadata mis elu põnevat toob . Vot seda aega tahaks .

Aga jah olge siis tublid ja ärge olge pahased et me kadunud olime muu maailma eest . Meiega on kõik ikka ilusti korras Smile . Ma nüüd pean minema ja pesu kuivama panema Open-mouthed smile . Põnev .

No comments:

Post a Comment