Sunday, October 30, 2011

30.10

 

Me tegime see nädalavahetus nii palju, et ma kohe kohe panen kõik kirja ruttu . Eriti ei jaksa ja hull uni on peal aga ma siiski püüan tubli olla .

Pm neljapäeval käisime öösel tööl . Alguses läksime kuskile suurde sadamasse kuskil tühjuses .. neljakesi , mina, tõnis, Ed ja Eenos .. Meile anti kohe hullud kaitseülikonnad selga .. suur valge kostüüm oli .. kõige väiksem suurus oli ka XL ainult Open-mouthed smile Niiet ma uppusin sinna sisse . Kõigile anti gaasimaskid ja prillid ja kiivrid ja kindad ..Ikka korralikult panime varustust endale selga .. ma hakkasin juba kartma et mis värk on .. naq kuskile tuumajäätmeid saadetakse koristama nah Open-mouthed smile .. Aga ei tegelt oli kõik korras. Koristasime ühte suurt laeva.  Mingi väikse harjaga nühid tolmu minema .. pm mitte midagi ei teinud .. supervisor ise veel ütles meile et tehke nägu et teete tööd aga tegelt te ei tee midagi Open-mouthed smile Seda tööd tegime paar tundi .. siis läksime kuhugi liini peale .. mis oli üleni must … all olid suured porihunnikud .. töö nägi siis välja sedamoodi et oled kõhuli maas .. suur rauast ora on käes … kõik on pime .. taskulambiga näitad valgust ning kraabid seda pori .. alguses me mõtlesimegi et see on täielik pask mida me kokku korjame aga siis tuli välja et tegelt üks väike pihutäis seda hunnikut on väärt 500 dollarit Open-mouthed smile .. Pm see oli mingi kulla-vase-hõbeda segu … selle liini peal mis seal üleval oli naq jooksebki koguaeg selline asi kus seda kulda ja värki sorteeritakse ning siis ikka kukub midagi liini vahelt maha ja me siis kraapisime selle ka kokku .. Hästi rasked hunnikud olid .. ning mina ei saanud naqnii midagi kätte … nii ma siis olin poistel taskulambi hoidja Open-mouthed smile … vähemalt nii palju oli minust kasu . See oligi meie ainuke raske töö .. pärast seda nühkisime jälle laeva … vaikselt tikkus uni peale .. nii mõtetu oli see töö .. ja mingi kell 3 hommikul lõpetasime .. kella 6st õhtust kuni 3ni hommikuni tegime tööd . Vahetus pidi tegelt 6ni kestma aga töö sai otsa .. me oleks isegi veel jaksand tööd teha . Ainuke paha asi selle töö juures ongi see et sa saad hullult mustaks .. isegi kui sul kaitseülikond seljas on , ning selle gaasimaskiga on ikka väga raske hingata .. hästi palav on ka .. isegi öösel .. Ilma kaitsekostüümita aga ei tohigi seal tööd teha .. kuna see tolm mis seal ringi käib ja mida me pühkisime pidi ikka mürgine olema .. Ei tea .. jäime ellu .. uus töökogemus jälle juures Open-mouthed smile .. Ja palk oli selle töö juures kõige parem .. ütleme nii et me pole vist enne nii kõrget tunnipalka saanudki veel siin austraalias . Niiet jah käiks veelgi seal neid laevu puhastamas nii aga kahjuks oli see ainult ühepäeva töö .. lühikeseks jäi see meie rahateenimine Open-mouthed smile .

Aga jah .. mis siis veel .. Pm reedel magasime pool päeva maha kuna neljapäeva öö võttis ikka korralikult läbi meid … õhtul midagi teha ei viitsind .. esimene reede kui me välja ei läinud … kellegil polnud raha ja pooled meist pidid tööle minema laupäeva hommikul .. niiet jah tiksusime niisama … meie tõnisega ei jaksand toas passida .. läksime sadamasse kai äärde jalutama …. oma 7 km kõndisime maha … ookeani peal mõllas ilusti äikesetorm ka .. hästi kaugel oli aga väga hästi oli näha .. nii me istusime kai peal .. ja vaatasime oma tund aega ookeani peal paugutavat äikest … siin on ikka palju võimsam see äike .. koguaeg oli taevas valge ning vahepeal käivad sellised välgunooled et ise ka ei usu .. kusjuures veel hästi kaua on seda ühte välku näha … ei kao kohe ära .. väga ilus oli. Pilte me kahjuks seekord ei teinud.

Koju jõudes .. mingi kell 12 öösel .. oli meil vaja linna tagasi minna et laupäevane ajaleht osta Open-mouthed smile .. siin saab tanklatest homse lehe pärast südaööd kätte .. niiet kohe saab töökuulutusi vaadata et laupäeva hommikul kõige esimesena helistada .. Me ei jaksand enam jala kõndida … autoga ka ei tahtnud minna … nii me võtsime rattad … mina sain siit mingi paar päeva tagasi maja prügikasti kõrvalt täitsa korras oleva ratta endale .. ning tõnis võttis lihtsalt kellegi oma maja eest .. kuna siin on neid mingi 20 tükki .. seisavad veranda peal . Läksime ratastega sõitma … nii ammu polnud me rattaga sõitnud ... sõitsime uuesti sadamasse , siis randa , siis parki … läbi linna … ühesõnaga tegime linnale terve ringi peale .. Meil polnud und ka .. ning nii hea on lihtsalt sõita ja sõita … meil on siin nii soe ju .. Kuskil kella 3ni öösel sõitsime … siis tulime koju .. otsisime tööd ja läksime magama .

Laupäeval sai jälle korralikult sisse magatud … siis tiksusime basseini ääres .. tegime natuke jooki kõigiga .. läksime välja … enne seda saime majaomaniku käest hoiatuse et me teeme liiga palju lärmi .. tantsisime klubis kella 4ni … vahepeal kaotasime kõik üksteist ära .. ning lõpuks mingi kell 5 jõudsime koju tagasi .

Ning siis täna .. pidime juba pool 9 üles ärkama … väga lühikeseks jäi see öö .. mul oli veel eriti raske olla .. no nii paha oli .. aga ei ajasime end voodist püsti ja läksime viiekesti Litchfieldi rahvusparki .. see on siit Darwinist umbes tunni aja sõidu kaugusel . Ja oi kui hea meel mul on et ma ennast sinna sunniviisiliselt hommikul ajasin ! Open-mouthed smile Ikka tõsiselt ilus koht … vihmamets .. kosed .. termiidid .. loodus .. vaikus . Juba ammu polnud siin austraalias seda kogenud .. koguaeg linnas ju . Selline reisimise tuju tuli sisse meil et tahaks kohe siit linnast juba ära minna .. kopp on ees vaikselt . Aga jah Litchfieldi rahvuspark on üks ilusamaid mis ma näinud olen ( ainult 2-s rahvuspargis olengi ma käinud Open-mouthed smile aga jah .. ) ikkagist .. saime ujuda ja matkata ja snorgeldada ja jälle matkata ja kaljult hüpata ja ilusaid vaateid imetleda … Niiet täitsa korras päev oli täna . Lihtsalt üli lahe .. mul on nii hea meel et ma ikka täna seal ära suutsin käia . Aga nüüd on küll selline uni peal et tee mis tahad lihtsalt ei jaksa olla .. Tõnis ka juba magab mu kõrval .. Niiet jah ma lähen ka lõpuks unne ära .. homme peab ju jälle tööd otsima hakkama Open-mouthed smileOpen-mouthed smile .

Olge tublid !

No comments:

Post a Comment