Wednesday, September 7, 2011

7.09

3000 km läbitud .. 2,5 nädalaga .. Ja me oleme väga tänulikud oma vanale autole et ta selle pika sõidu üle elas ja ainult ühe korra katki läks ! Open-mouthed smile

Et siis me oleme Darwinis .. suures linnas .. alguses me ei julgend linna sissegi sõita .. nii ammu pole linna moodi kohas olnud … Carnarvonis oli ainult mingi 6000 inimest .. siin on üle 100 000 .. Ja tõesti kui nii kaua oled kuskil väikses kohas olnud siis alguses käid ikka suu lahti ringi et kuhu me sattund oleme Open-mouthed smile .. Esimene asi oli linna jõudes kohe hostel leida kuhu oma asjad maandada .. ja siis edasi vaadata .. hostel on nüüd leitud .. suht normaalne koht on .. hästi suur ja hostelis on oma bassein ja mullivann ja baar … muusika käib siiamaani .. üle tänava on ka meie hostelit kuulda .. aga jah me oleme siin vaikselt ühe öö ära ja homme hakkame usinalt tööd otsima .. käime kõik farmid läbi .. me peame tööd leidma nohhh !!! .. Farmid asuvad siin kõik linnast väljas .. ja ega meil eriti suurt aimu pole kuhu suunas liikuda ja neid otsida .. aga noh vähemalt meil on tubli auto mis meid igalepoole viib Open-mouthed smile .. Kell on juba 11 öösel .. siin me liikusime kuskil 2 tundi ajas edasi .. alles nüüd panime kellad õigeks kuna me polnud enne kindlad mis kell on . Käisime just õues ringi .. ning väljas on 27 kraadi sooja !! Kujutate ette .. nii hilja ja nii soe Smile .. Vähe sellest et päeval pole õhku mida hingata ja lihtsalt seistes ka higi voolab siis öösel on suht koht sama .. troopika Open-mouthed smile .. Aga ei meile meeldib . Küll selle kuumusega harjub .. siin alles hakkab suvi ju niiet mina ei tea kuidas me siin suvel hakkama saame …

Darwini linnast on muidu hetkel väga hea mulje jäänud .. ainult siin kesklinnas oleme ringi liikunud .. kõik on ilus .. elu käib .. hästi palju poode .. igalpool on midagi mida vaadata .. homme kui kõik lahti on tahan ma veel siin ringi kolada .. mulle ikka meeldib see linnas olemine .. Me nii loodame et äkki saame kuskil siin lähedal linnast väljas mingisse farmi tööle ja elama .. ning siis kui on vabad päevad tuleme Darwinisse shoppama Open-mouthed smile Tegime juba plaani ära et kui kindla töökoha saame siis kohe esimese nädala palga eest tuleme mõlemad shoppama ja ostame kõike mida tahame .. see on meie unistus hekel Open-mouthed smile .

Põhimõtteliselt nüüd ongi meie reisimine selleks korraks läbi .. hetkel me ei plaani järgmist 3000km pikkust teekonda ette võtta .. Selle aja jooksul mis me nüüd sõites veetsime .. veendusin ma et siin austraalias on ikka väga hea ja mugav autoga ringi liikuda .. esiteks teed on head .. siin osariigis kus me nüüd oleme .. põhja territooriumil .. on kiiruspiirang üldse 130km/h kiirteel .. noh meie oma fordiga nii kiiresti sõita ei saanud muidugist Open-mouthed smile aga siiski teeolud on väga head siin .. pluss vähemalt iga 200km tagant on olemas tankla .. ja iga 10 km tagant on tee ääres parklad .. ja siis vahelduva edumaaga tulevad puhkealad kus võid telkida .. ning kõik esmatähtis on sul olemas .. kõik on tasuta .. ning kuna meie pm elasime autos ja end pesta ei saanud .. siis ma ei jõua ära kiita kui hea on kui nt ranna vetsudes on dušhid olemas .. isegi mõnedes tanklates on tasuta dušhid sees .. superluks .. kõigele on ikka mõeldud .. eks need parklad ja puhkealad peavad siin olema .. kuna nt üheski linnas, rannas, metsas niisama ei tohi öösel parkida ja autos magada veel vähem telki püsti panna .. Niiet kõik on tasakaalus .. ega ei saagi kõike tasuta loota .. Kokkuvõtteks võib öelda et autoga reisida ja elada saab siin küll kui väga palju ei nõua .

Enne kui me Darwinisse jõudsime , peatusime Mataranka linnas ühe öö .. nimelt on seal naq kuumavee allikas vms koht .. vesi tuleb aastaringselt maa alt ning on 34 kraadi soe koguaeg .. lihtsalt uskumatu .. see koht oli veel hästi ilusaks tehtud .. trepid ja kõnnitee tehtud et inimesed ligi pääseks ning piirded oli ette tehtud et krokodillid meiega ei ühineks Open-mouthed smile .. Niiet saad rahulikult lihtsalt nautida sooja vett .. naq looduslikus suures vannis oleks .. me telkisime just selle koha juures olevas karavan pargis .. niiet vesi oli meist mingi 200m kaugusel ainult .. mitu korda käisime ujumas … kõige parem oli öösel .. pimedas .. natuke on juba jahe ja siis hüppad suurde sooja vette Smile Vot siis oli tunne naq paradiisis oleks .. See veekogu asus täpselt keset vihmametsa .. niiet oled suurte palmipuude all .. igalpool on loodus … kängurud hüppavad ringi .. ei tee sinust väljagi .. ning siis mis kõige vägevam oli … terve mets on nahkhiiri täis .. vaatad üles ja kõik puud on paksult neid täis .. neid pidi seal mingi 200 000 tuhat olema .. muidu lahe aga ainuke paha asi oli et nad ju kakavad ka .. niiet iga sekund kuuled plörts ja plörts .. selline kollane kaka on nahkhiirtel Open-mouthed smile . Õnneks meile kummagile pähe midagi ei lendand .

Kui ma kunagi saan siis ma lähen kindlasti Matarankale tagasi .. võrratu koht . Aga nüüd me oleme teises võrratus kohas .. Darwinis !! Niiet pöidlad pihku et meil siin kõik hästi läheks ja tööle ilusti saame Smile