Tuesday, July 5, 2011

05.07

 

Tõnis nägi täna maduuuuuuuuuuuuu ! Nagu ehtsat madu ikka … hästi suur .. sama pikk naq tõnis .. mingi hele rohelist värvi .. vahtis tõnisega tõtt ning siis panid mõlemad plagama eri suundades kui üksteist nägid Open-mouthed smile .. Tõnisel siiamaani süda puperdab .. ütles et sai elu shoki ning ta pole kunagi nii kiiresti jooksnud ja midagi nii kartnud Open-mouthed smile . Tõsiselt oleks tahtnud näha seda . Homme läheb ta tagasi põllule .. sama asja tegema mida tänagi , ehk siis tõmbab mingeid kilesid ära vana põllu pealt , ning sealt alt roomab igast elukaid välja . Oh jah edu talle .

Mina elasin ka oma jubeda päeva üle .. kell 9 on ikka liiga vara tööd alustada kui töö lõppeb kell 10 õhtul .. Esimesed 2 tundi pesin klaase mingi vahendiga ja sis nühid edasi tagasi , naq poleerid .. ning siis pidi nõudepesumasinas 3 korda järjest neid loputada laskma .. ainuke point oli selles et kõik oleks jumala hea olnud ja mul oleks kõik kiiresti valmis saanud , juba 1 tunniga .. aga kuna meie tore nõudepesumasin peab end igakord peale pesu 5 min koguma et temperatuur jälle normi saada … siis mul kõik kuhjus kokku .. tunniga tegin klaasid puhtaks .. ning sisi järgmises 2 tundi loputasin neid masinas . Lõunal oli restoranis rõõmustavalt vähe rahvast .. ainult 2 lauda vist oligi mul täna .. mitte naq eelmine nädal , iga lõuna on nii palju inimesi et terve restoran on täis ning sa oled üksi seal .. jooksed pea laiali otsas .. Täna ikka sai rahulikult ja korralikult lihtsalt kahte lauda teenindada .. kuskile polnud kiiret . Kell 2 lõpetasin , tulin koju , sõin ja jäin magama .. alguses ikka üritasin et ma ei jääks magama .. kuna väga nõme on kell 4 ärgata ja tagasi tööle minna , midagi muud teinud naq polegi .. aga jah .. ma jäin ikkagi tukkuma teleka ees , pool 5 ärkasin ja kiireks läks .. nii väga oleks tahtnud kohvi juua enne aga ei jõudnud . Nüüd just tulingi töölt ning tegime oma kala ära Open-mouthed smile .. me küpsetasime seda ahjus naq lõhet .. kuigi see ei olnud lõhe .. puhastada ma ka seda ei osanud .. niiet me võtsime naha kalalt maha … või õigemini see oli minu geniaalne idee .. millest ei tulnud eriti midagi välja .. kala lagunes hoopis ära .. aga ahju me ta pistsime .. panime soola ja pipart ja sidrunit peale , naq lõhet oleks teinud .. ning mingi oma tund aega istus ahjus ja päris hea tuli .. tõnis sõi kõik ära .. minna korra maitsesin aga ei julgend süüa Open-mouthed smile .. Kuna just täna näitas uudistest kuidas ka ühed püüdsid kala .. tavalise kala naq siin igalpool , tegid kodus selle valmis ja sõid ära .. ning siis said mingi tapva bakteri endale külge .. mis oli igalpool nende organites ning on väga ohtlik kui see jõuab ajju .. igastahes nad jäid ellu aga on siiamaani haiglas .. niiet ma põhimõtteliselt juba ei julgenud seda süüa selle pärast .. haiglasse ka ei viitsi eriti sattuda .. aga tõnisel oli suva .. niiet loodame et ta ikka elab öö üle .

Meie hetkeseisust nii palju et me ei tea kas minna Debby ja Lloydiga , jääda siia ja töötada ning osta ise auto või äkki jäämegi siia lõksu kuna kui tõnis kurke korjata ei saa siis tal pole enam kuskilt tööd saada .. hostelist lähme me ju ära . Niiet ma ei tea mida teha ??!! . Järgmiseks nädalaks peab kõik selge olema juba .. ma lihtsalt ei tea kuidas ma tööl ütlen et lähen minema paari päeva pärast .. ma jätan nad tõsiselt hätta omadega nii .. niiet ma ei tea mida teha . Üks on aga kindel .. me tahame siit ära ! Me tahame reisida ! Me tahame Darwinisse jõuda ! .. Aga kõik peab juhtuma õigel ajal ja õigesti .. ma ei viitsi et lähme siit minema , aga ei tule omadega rahaliselt välja ja olemegi plindris . Koju ei taha me kohe kindlasti veel tulla Open-mouthed smile .

A ja muide me sööme siin iga päev mandariine Smile Smile Nänänänääää teil ei ole neid veel  Open-mouthed smile

No comments:

Post a Comment