Monday, July 4, 2011

04.07

 

Kell on 8 hommikul ja ma kirjutan blogi Open-mouthed smile Normaalne .

Eelmine nädal töötasin ma 45 tundi kokku ja nii lootsin et see nädal tuleb natuke rahulikum aga kus sa sellega .. aina hullemaks läheb . Tavaliselt teen ma mingi 3 lõunat nädalas … ehk siis lähen tööle kella 11ks kuni 2ni .. restoran on lõunal 2 tundi avatud .. siis lähen koju ning kell 5 tulen tagasi .. mis on suht julm , paar tundi ainult kodus ning midagi ei saa selle ajaga teha .. enne eelistan järjest tööl olla kui niimoodi lõigatud vahetusi teha .. ning siis see nädal olen ma igapäev lõunal tööl ! Ma tahtsin nutta kui seda graafikut nägin .. jube jube .. täna ( teisipäev ) alustan juba kell 9 , kuna klaase on vaja eraldi pesta mingi vahendiga .. neid teeb juba 2 tundi ning siis hakkan lõunaks restorani ette valmistama .. ainuke hea asi on see et mul on esimest korda terve nädalavahetus vaba .. aga siiski .. see on veel nii kaugel ju . Lisaks ma sain pakkumise hosteli kaudu et laupäeval ühes pulmas ettekandja olla .. ma ei kujuta ette kuidas see veel välja näeks Open-mouthed smile ma pole elus kunagi ühes pulmas olnud .. täna räägin selle hosteli omanikuga ja uurin järgi et mis kus ja kaua .. arvatavasti võtna pakkumise vastu , kuna see on ainult üks päev ning tõnis on naqnii tööl laupäeval . NIng siis jääb mulle pühapäev ilusti välja magamiseks .. oi kuidas ma seda juba ootan Open-mouthed smile .

Tõnis korjas eile jälle kõrvitsaid .. viimaseid mis põllule jäänud on .. nüüd täna vist korrastab põldu ja nii .. nüüd kohe saavad kurgid valmis ja kui veab siis on tööd igapäev kuni 2ks kuuks .. kuna kurke on nii palju ning ta töötab üksi seal koos farmeriga .. aga midagi see farmer rääkis et ta kardab et kõik kurgid on metsas omadega ning ei saagi see aasta kurke korjata .. ei tea kas minu istutamise pärast Open-mouthed smile või miks .. aga jah niiet nüüd me loodame et saab ikka kurke korjata , muidu on jama . Tõnis ei saa uut tööd ka kui me siin hostelis pole … hetkel on just nii hea et tal see farmeri kontakt on ja kõik sujub .. eks siis ole näha mis saab . Farmer andis talle töö lõpus kaasa suure kala .. ise püüdis .. täna äkki küpsetame ära . Kui me viitsime Open-mouthed smile .

Ja mis kõige hullem .. ma hakkasin siis eile meie maksudega tegelema , et raha tagasi saada .. ning käisin siis maksuametis ja seal öeldi mulle et ma ei saagi makse tagasi nõuda kui pole vähemalt 6 kuud austraalias olnud .. mina ei teagi mis ma nüüd teen .. ei saa ju nii olla et ma ei saagi oma 2 kuu makse tagasi lihtsalt sellepärast et töötasin valel ajal .. väike võimalus on et ikka saab kuna me ju plaanime siin kaua olla .. niiet ma veel uurin asja .. me juba arvestasime selle lisa rahaga ning nüüd siis selline löök .. pluss mind hoiatati et ma võin hoopis arve saada et makse juurde maksta kui edasi seda asja torgin , kuna mingi asi on et esimesed 6 kuud peaksin ma ikkagi kõrgemat maksumäära maksma , aga meil mõlemil tööandjad arvestasid tavalise maksuprotsendi järgi .. niiet nüüd ma ei teagi mis ma teen .. veist nõme oleks hoopis raha saamise asemel juurde maksta . Ei see kammiks . Aga jah ma nüüd tööle .. kell on juba pool 9 ja ma alustan kell 9 . Oh jah tahaks selle nädala juba üle elada .

No comments:

Post a Comment