Sunday, July 3, 2011

03.07

 

Ja ongi käes juuli !!! Juba Open-mouthed smile Apppi .. varsti on august ja saabki meil talv läbi .. tahaks juba jälle kuumust tunda .. hetkel on küll soe aga nii soe pole et randa päeval minna ning öösel on ikka suht koht jahe .

Kõik lähevad ära .. Tobi lahkus eelmine nädal , siis läks Matt ja homme läheb Josh ära . Nüüd olemegi ainult meie siia jäänud . Debby ja Lloyd lähevad ka ära ning me vist ikka ei lähe nendega koos kuna neil pole ikka veel autot ning üldse , suht kahtlane seis on .. me tahame ikka oma autoga ja omas tempos igale poole minna . Niiet paistab et me jääme siia ikka väga väga kauaks veel Open-mouthed smile . Kuna ükskõik kuidas me ka ei püüaks , no ei suuda raha säästa . Lihtsalt kulub käest ära , mina andsin juba alla selles säästmise osas . Oleks veel nii et Tõnis ka töötaks koguaeg siis veel saaks midagi kõrvale panna .. aga tal on alati iga tööga nii et kas töö saab lihtsalt otsa kuna pole enam midagi korjata ega istudada , või siis sajab vihma või siis lihtsalt ei ole tööd .. koguaeg on mingi jama .. see nädal ka töötas vist 2 päeva ja siis oli kõik , või oli see eelmine nädal nii ? Ja nüüd passis terve nädala .. ma ei mäleta enam .. lihtsalt koguaeg on nii et nädal tööl ja siis 2 nädalat vaba .. Nüüd seal viimases kohas kus ta oli , lihtsalt ei helistatud enam tagasi kuigi lubati ning palka ka üle ei kantud .. niiet homme pean ma meie hosteli omanikuga rääkima et ta uuriks mis jama on , tahaks ikka raha ka kätte saada . Õnneks homsest hakkab tõnis jälle selles samas kohas töötama kus ta enne kõrvitsaid korjas , nüüd hakkab ta minu istutatud kurke korjama ja tööd peaks vähemalt kuuks ajaks olema .. niiet eks ole näha mis saama hakkab .. ma saaks ka sinna kurke korjama minna , meile pakuti tasuta elamist ja kõike veel kui me nõus oleme .. aga tõsiselt ma nii meeleheitel veel ei ole et vabatahtlikult kuskile põllule kolin .. ma lihtsalt tean et ma ei suudaks seda , lihtsalt päevast päeva üks ja sama ning eiiii ma läheks hulluks Open-mouthed smile . NIng pealegi ma olen oma baaris nüüd 8 nädalat juba töötand ja minuga ollakse rahul ja mind on vaja sinna niiet miks ma peaks oma heast tööst ära ütlema lihtsalt et mingit teist tööd teha , kus saaks küll tasuta elada aga kokku teeniks ikka nädalas sama palju kui ma teenin siin baaris ja maksan elamise eest , niiet me ei võidaks midagi . Mina ei taha uut tööd , vähemalt mitte siin linnas .. mulle piisab oma baarist ning kui me lõpuks siit ära lähme siis ma töötan rõõmuga kuskil põllul , kuna hetkel pole mul ühtegi farmi päeva kirja läinud ja ma pean kolm kuud farmi tööd kokku saama .. niiet järgmine töö on mul kindlasti põllu peal Open-mouthed smile isegi kui baari tööle saaksin siis ma ei lähe , tahaks need 3 kuud kohustusliku aja ära teha nii vara kui võimalik . Tõnisel on arvesse läinud vist 4 nädalat juba .

A ja muide me saime just tasuta telgi , vee kanistri , jalgpalli ning kitarri endale ! Open-mouthed smile Kõik asjad võtame vastu mida teistel enam vaja pole . Ning mis veelgi parem siis me kolime siit hostelist 13 juulil ära … jääme ikka Carnarvoni aga saime endale toa ühes majas , ühe iirlase kaudu kes ka seal elab praegu , toa eest peab maksma ainult 140 dollarit nädalas ning kõik on olemas ja ilus ja mugav ja nii nagu ikka olema peab .. Ehk me säästame poole oma rahast iga nädal ning elame palju paremini Open-mouthed smile .. Kõige parem on see et ma just maksin eelmine nädal 900 dollarit hostelile , esimest korda maksime 3 nädalat ette , kuna muidu me unustame koguaeg , ning siis samal õhtul saime pakkumise et võime sinna kolida kasvõi homme .. Kohe üldse ei vea meil .. ma ei saa oma raha tagasi ka enam küsida aga noh vähemalt see oli viimane raha mis see hostel meie käest sai niiet see lohutab natukenegi .

Oleks meil rohkem raha siis saaks kasvõi kohe auto osta .. hetkel on siin suht head autod müügil .. aga jah me lihtsalt vaatame ja unistame et kui hea oleks kui saaks selle auto osta Open-mouthed smile .. Õnneks nüüd saab maksud tagasi , see nädal üritamegi paberid ära täita ning siis peaks suht palju juurde tiksuma meie arvele ja pluss veel see kui palju me kokku hoiame kui uude kohta kolime , siis arvatavasti paari nädalaga on meil auto olemas , kuna meil ei jää muud üle kui auto osta nii ruttu kui võimalik , kuna hosteli bussiga me enam ei saa tööl käia ning uus koht on natuke linnast väljas ka , niiet mingi liikumise peab endale muretsema nii ruttu kui võimalik .

Ja mis kõige parem .. Open-mouthed smile .. Tõnis oleks peaaegu see reede hostelist välja visatud .. oi kui vihane ma olin ta peale Open-mouthed smile .. nagu alati jõid kõik koos siin rõdu peal aga teised inimesed tahtsid magada .. mitu korda öeldi neile et olge vait aga nad ei kuuland .. ning siis tulid omanikud välja ning jaa nad olid vihased .. kolm inimest visati välja , Josh kaasaarvatud , kuid noh ta naqnii lahkub see esmaspäev Open-mouthed smile .. ning ma olin kindel et tõnis visatakse ka välja aga õnneks , tõesti õnneks !! anti talle hoiatus . Ma ütlesin talle et kui nii jälle juhtub ja sind visataksegi välja siis sa lähed üksi , kuna mina magasin ilusti oma toas ning maksin just 900 dollarit selle toa eest niiet mina ei tule sinuga kuskile . Aga noh mingi ime läbi omanikule me veel meeldime Open-mouthed smile Niiet vedas .

Tegelt on nii palju juhtunud ja nii palju oleks kirjutada .. aga pole mõtet kõike kokku kirjutada siis ei saa mitte midagi aru mis ma räägin .. niiet las ta jääb .. vähemalt teate et meiega on kõik korras ning ma üritan varsti jälle iga päev midagi uut lisada .. siis saab paremini aru ka kuidas meie elu siin austraalias kulgeb Open-mouthed smile .

Olge tublid Smile

No comments:

Post a Comment