Saturday, June 18, 2011

19.06

 

Paar päeva tagasi sai täpselt 2 kuud austraalias olemist täis Smile . Jube kus aeg ikka lendab .. Selline tunne naq alles tulime siia Carnarvoni … ning nüüd vist on plaan järgmine et 3 nädala pärast , 10. juulil lahkume siit .. kindlat plaani pole ning ei tea kuhu minna ja mis saab aga igastahes ära me siit lähme . Me peame reisida saama .. hetkel oleme välja valinu nii palju et kindlasti tahame minna Coral Baysse kus on Ningaloo Reef , seal lähme snorgeldama .. siis Exmouthis võiks käia , siis tahame minna ühte hästi suurde ja ilusasse rahvusparki kohe mitmeks päevaks , sealt edasi Broomi ja siis äkki peatume kuskil seal kuna tööd oleks vaja teha ja siis edasi Darwinisse . Niiet plaan on olemas . Nüüd peab lootma et Bebby ja Lloyd suudavad auto osta ja siis me saame nendega minna . Mina häälega küll reisida ei taha .

See nädal on üldse väga imelik olnud .. Esiteks ma olin haige , jälle Open-mouthed smile .. Niiet köhin naq hobune , kurk on valus , minu arust mul on mandel paistes kuigi ei tohiks olla ju ´kui mul mandlid ära lõigatud on ? .. Igastahes 2 päeva oli nii et olin palavikuga voodis , lõdisesin .. nii ülm oli ja palavik alla ka ei läinud , tee mis tahad . Ma ei tea kui kõirge palavik mul oli kuna meil ju pole kraadiklaasi Open-mouthed smile aga jah ma olin ikka täitsa haige omadega . Kolmapäeval töötasin ka veel palavikuga .. ma olin naq zombi .. mitte midagi ei saanud aru ja nii külm oli ja üldse minust polnud eriti kasu .. aga üle elasin selle päeva ja nüüd olen juba täitsa terve , ainult kõhin aga see on suva … vähemalt ei ole palavikku .

Tõnisel oli 3 päeva järjest vaba , kuna üks päev sadas vihma .. Kolmapäeva õhtul , siis kui mina surin voodis , siis tema käis koos teistega pubis joomas ja värki .. üldse suht hullu paneb .. täna pidi tööle minema aga magas sisse , kuna me tulime eile öösel koju alles kell 5 hommikul , istusime Debby juures ning täna ta lihtsalt ei suutnud end püsti ajada .. mina ikka jõudsin ilusti tööle kella 5ks , Tõnis ikka magas Open-mouthed smile .. Kohutav inimene .. aga farmer ei öelnud õnneks midagi , kuna naqnii oli ühepäevane töö ning midgai hullu ie juhtunud , nüüd on tõnis jälle töötu .. loodame et ta saab kohe esmaspäeval kuskile uude kohta tööle , kuna nüüd kus me plaanime ära minna siis peab just viimased nädalad täiega tööd rügama muidu ei saa kuskile minna .

Eile tegime esimest korda siin känguru liha Open-mouthed smile Nii hea oli ! See oli mingis marinaadis ja siis hästi ruttu praed ära ning maitses naq liha ikka .. mina küll mingit vahet ei teinud , känguru on ka loom ju Open-mouthed smile Niiet ma ostan seda järgmien kordki , hea lihtne teha , odav , ning sisaldab ainult 2% rasva niiet väga kasulik ka .

Homme lähme kõik meie töö juures lõunale ühte teise restorani kuna meie kokal Ludil on sünnipäev. Täitsa lõpp kui hästi ta süüa teeb , ning tema naine naq aitab teda köögis , niiet nad töötavad koos , naise nimi on Vanessa , nad mõlemad on pärit Mauriituselt ning ainuke asi mis kammib on see et neil on laps ka , kuskil 2 aastane , keda nad pole juba 7 kuud näinud , ning nad said meie ülemuselt sponsor viisa , niiet nad peavad ta juures vähemalt 2 aastat töötama siin Carnarvonis .. jube mina küll seda teha ei suudaks .. endal laps nii väike ning nad isegi ei saa temaga koos olla . Aga jah eks igaüks ise teab mis teeb .. vähemalt on normaalsed inimesed ning nalja saab , niiet ma juba ootan homset .

Aga ega mul polegi rohkem midagi lisada .. vaikselt hakkab Carnarvoni aeg lõppema küll siis kui reisime tuleb sisukaid ja huvitavaid sissekandeid rohkem Smile . Head ööd !

No comments:

Post a Comment