Monday, June 13, 2011

14.06

 

Teate mis ma kõige kõige rohkem igatsen ? SHOPPAMIST !!!!!! Ma tahan shopata ..Palun .. mul on vaja uusi asju , ma tahan raha raisata ja minna poodi niiet ma tahan sealt kõiki asju .. riideid hunnikute viisi selga proovida ja ohhh .. nii väga vajan midagi uut .. ma pean shopata saama varsti , kohe palun .. ma kärvan muidu Open-mouthed smile … Siin Carnarvoni pärapõrgus on ju ainult üks toidupood ja siis üks riiete pood kust pole ka mitte midagi osta .. mul on vaja suurt suurt kaubamaja , kus ma saaks kohe 8 tundi järjest ainult shopata just naq vanadel headel ameerika aegadel …

Aga jah mis meil siis uudist ? .. Tõnis sai palka , mina sain palka .. raha juba koguneb Open-mouthed smile .. vaikselt aga siiski . Tõnisel on tööd kuu lõpuni niiet pole ühtegi vaba päeva , paneb 7 päeva jutti nädalas , iga hommik ärkab vara .. Jaamh ta elu kammib praegu vaikselt .. üldse ei kadesta teda .. Ainukesed vabad päevad on tal siis kui vihma sajab , niiet nüüd lubas kolmapäeval vihma .. mõlemad loodame ja palvetame elus esimest korda et sajaks Open-mouthed smile Talle kuluks vaba päev väga ära . Kuna see nv tegi ta tööd ja noh ega me sellepärast nv raisku ei lasknud minna .. reedel vist olime veel korralikud aga laupäeval peale tööd oli meid kutsutud Debbi ja Lloydi juurde .. Mingi kell 12 lõpetasime töö kõik ja läksime sinna .. ma ei tea kokku oli meid vist 8 või niii .. Igastahes lubasin tõnisele et natuke oleme ja siis lähme koju .. aga jah mina ja mu lubadused Open-mouthed smile .. Pm Tõnis vajus mingi 2 ajal ära ja jäi diivanile magama .. lõpuks olime ainult mina ja Debby kahekesi üleval .. Rääkisime ja rääkisime ja rääkisime .. aeg lihtsalt lendas .. mina ei saand üldse aru mis kell on , mõtlesin et alles öö aga jah vaatasin siis ÕNNEKS kella , ime et ma selle peale üldse tulin sellises seisus Open-mouthed smile .. , ja kell oli 7.07 hommikul ning tõnis pidi pool 8 bussi peal olema .. Minge metsaaaaa … Oi seda jooksmist Open-mouthed smile Ja Tõnis oli ikka väga närvis et miks ma teda varem ei äratand ja blaablaaa .. mul oli jälle nii lõbus ja naljakas Open-mouthed smile .. Debby maja on kuskil 15 min kaugusel meie hostelist .. Pm jooksime siis koju , Tõnis ruttu vahetas riided ja mina üritasin talle lõuna valmis teha … Oh jah see oli õudne .. ma ei saand jälle midagi aru ja ainult naersin .. aga tõnisel oli suht jama seis .. kuid lõpp hea kõik hea , ta jõudis ilusti tööle ja elas selle päeva üle . Mina läksin kell 8 magama ja magasin 3ni , kell 5 läksin mina tööle .. Ja siis hakkas minu suremine pihta Open-mouthed smile … Pm oh jummel … ma olin restorani poole peal ja pidin tunni aja kogu restorani ja veel õue osa korda seadma .. kõik lauad olid tegemata .. absoluutselt KÕIK ! Oleks ma seda teadnud oleks ma juba kell 4 tööle ronind , kuna tõsiselt umbes 2 tundi läheb aega et kõik valmis panna ja korda teha seal .. aga jah seal ma siis olin .. kell liikus halastamatult kiiresti .. mina higisena jooksen ringi ja ei saa üldse aru mida ma teen .. suht uni oli ka ning üldse jube päev oli . Õnneks ma sain ka kõik ilusti valmis kella 6ks enne kui restoran avati ja sain kõigega hakkama aga siiski väga jube kogemus oli . Ning siit õppetund meile , et ei tasu juua eelmine päev kui pead tööle minema hommikul Open-mouthed smile Oh jah võtaks me siis kunagi ka õppust sellest ? Loomulikult mitte .

Ja te teate et me tahame autot osta eks aga lihtsalt ei suuda koguda nii palju et seda lubada saaks .. siis nüüd on meil uus plaan Open-mouthed smile .. Autot tahame loomulikult ikka , aga vb peab selle ostu ikka kaugemale lükkama , kuna tõsiselt tahaks ära siit Carnarvonist juba ja ringi liikuda ja reisida ja austraaliat näha .. oh jah mida kõike ei tahaks Open-mouthed smile .. Igastahes plaan on siis järgmine et kuna Debby ja Lloyd plaanivad ka auto osta ning siis ära minna kuskil juuli alguse poole , siis me ühineme nendega , autot nad ei taha nelja peale osta , sellest pole hullu me ka ei taha , liiga palju jamasid hiljme muidu .. siis me teeme nii et kui nad lähevad ära , lähme me koos nendega , lihtsalt jagame kütuse raha .. nemad liiguvad ka üles Darwini poole niiet nendega saame sinna , nad viskavad meid seal maha ja ise liiguvad edasi Ida poole .. kuna nad on juba Darwinis olnud ja seal töödanud . Niiet plaan missugune ! Open-mouthed smile Ja teine varu variant on veel , mida Tõnis loodab vaikselt , mina aga kahtlen selles sügavalt .. on see et äkki meil ikka ka õnnestub auto osta ja siis saame neljakesi kasvõi kahe autoga minna ja ei pea üksteisest nii palju sõltuma .. eks ole näha mis saab , aga kindel on see et kuu aja pärast meid siin äkki enam pole Smile .

Kell on 1 öösel kohe ja ma hakkan teist filmi vaatama .. kuna mul homme vaba niiet saab magada , ning teiseks kuna ma laenutasin eelmine kord ju 15 filmi , siis ausalt öeldes ainult 3 neist on ära vaadatud ning juba neljapäeval peab filmid tagasi viima .. ma juba põhimõtte pärast hakkan filmi vaatama mitte ei lähe magama Open-mouthed smile .

Musi musi !

No comments:

Post a Comment