Thursday, June 9, 2011

09.06

 

No tere tere kullakesed Open-mouthed smile Me oleme ikka täitsa elus veel .. Lihtsalt aeg lendab ja mitte kuidagi ei jõua ei viitsi blogi enam kirjutada .. Täna võtan end kokku ja annab ikka teile ka teada kui hästi meil läheb Smile 

Mul on täna vaba päev .. Neljapäev ja ainuke vaba päev nädalas .. Julm .. Kujutan juba ette kuidas järgmine nädal on mul alles pühapäev vaba … niiet saab jutti ikka tööl käia . Aga noh ega ma ei kurda .. siin pole naqnii midagi muud teha .. töö vähemalt hoiab tegevuses . Näiteks täna mul vaba ja mis ma siis nii kaua teinud olen .. pm midagi , just tund aega magasin … Mmm nii magus uni oli , no lihtsalt ei suutnud end püsti ajada .. Põhjust ka naq eriti polnud ja nii see läks .. Nüüd ma siin vaikselt ärkan Open-mouthed smile .. Tahaks veel toa ära koristada ja pesu ära pesta ja poes käia ja filme laenutada , täna on kõik filmid ainult 1 dollar niiet peab kohe kuhjaga võtma Open-mouthed smile .. Niiet tegelt on mul ikka väga palju teha … Tõnis tuleb kuskil pool 6 koju ja ma tahaks näidata kui tubli ma ikka olnud olen Open-mouthed smile Mitte et magasin terve päeva maha . Oleks veel nii et saaks päevitama minna siis oleks vähemalt mida teha ja kus olla … aga no kus sa sellega , siin on ikka täis talv mis talv .. õnneks meil pole lund maas naq teistes linnades , austraallased ehitavad lumememmeseid Open-mouthed smile .. Siin on ikka naq tavaline eesti suvi .. päeval on max 25 kraadi sooja ja öösel langeb temperatuur 8 kraadini .. mis on tõsiselt külmmmmmmmm .. Me ikka harjusime selle kuumusega jube ruttu ära , nüüd ei taha külma tundagi enam .. Pluss veel mingi vastik külm tuul on … niiet koguaeg on pusa seljas .. ja öösel peab ikka mitu tekki peal olema , siinsed toad ju pole soojustatud ning kõik külm tuleb sisse ja soe läheb välja .. Näiteks see propeller mis meil laes on , töötas enne koguaeg 24 tundi aga nüüd ei lülita me seda enam sissegi , vot nii külm on siin Open-mouthed smile . Talv mis talv .

Tõnis käib ka nüüd ilusti tööl .. vist 6 päeva nädalas peab käima ja ikka korralikult pikk tööpäev on , pool 8 läheb ja pool 6 tuleb . Korjab kõrvitsaid hoogsalt Open-mouthed smile .. Koos Mathiga kahekesi on nad seal niiet tööd jätkub kauaks , farmer ka küsis nende käest et kuidas nad tahavad kas ta võtab inimesi juurde et saaks kiiremini tehtud või ei võta ja nad teevad terve põllu kahekesi ära .. Loomulikult nad ei tahtnud kedagi juurde .. tööd ju jätkub nii kauemaks , nüüd nad seal kahekesi rügavadki .. veerand põldu on kuskil kolme päevaga tehtud .. super Smile . Naljakas on veel see et Tõnis töötab nüüd seal samas farmis kus mina ühe päeva kurke istutasin Open-mouthed smile Täpselt sama farmer on neil ja üldse .. Tõnis on rahul .. kuna see kus ta tomateid istutas oli nii vastik farm ja vähe tööd ja nõme ülemus .. siis nüüd on ta sillas omadega . Kuna see ülemus laseb neil nii palju pause teha kui nad tahavad , palgast maha neid ei arvesta .. pluss on hästi sõbralik ja räägib koguaeg .. Ning kuna talle eestlased ju nii väga meeldivad siis Tõnisega ollakse väga rahul Smile . Jalg on tal ka juba terve niiet saab tööd teha küll .

Mina olen ka töö juures juba paremuse poole kirja saanud … Nüüd usaldatakse mulle ikka palju rohkem .. päeval olen üksi restorani poole peal ja viin lõunaid läbi , üks päev olin täitsa üksi baari poole peal niiet kedagi ei olnud ja mina olin vastutav kõige eest . Pluss ma vastan juba telefonile ja võtan hotelli broneeringuid vastu janiiedasi Open-mouthed smile Tähendab et minuga ollakse ikka rahul siis mis on hea , kuna mulle meeldib seal ikka väga väga . A ja siis eile .. lähen tööle , vaatan et graafikus on kirjas et olen baari poole peal tööl koos Andrewiga .. kella 5st alustasime .. baaris oli suht vaikne , niiet passisime seal .. siis vaatan et kell saab juba pool 6 aga ikka keegi restoranis naq laudu ei säti ja kõike korda ei tee , restorani avame iga päev kell 6 õhtul .. pm ma ei saanud siis ka silma kinni pigistada .. mis sest et graafikus oli kirjas et olen baaris ja restoranis pidi olema ülemus ja ta tütar koos alates kella 5st , kuna neid ikka polnud siis ma ütlesin Andrewile et ma lähen aitan natuke restoranis .. katsin ruttu lauad ära , tõstsin veel õues paar lauda ringi kuna saime just broneeringu 10 inimesele ja ma pidin neile laua valmis sättima .. pm sain siis just täpselt kell 6 kõigega valmis , avasin uksed ja esimesed inimesed olid juba platsis .. Minge metsa noh .. ma mõtlesin et kui ma poleks ise selle peale tulnud et restoranis askeldada siis oleks ikka suht nutuke seis olnud kõigil .. mina ei tea mis juhtus ja miks kedagi polnud .. Ülemus tule kuskil pool 7 sinna ja aitas natuke .. Lauren , ta tütar , teda polnud terve õhtu näha .. Pm ma siis olin täitsa üksi restoranis tööl õhtul ja seda ma polnud enne üksi teinud … alati on seal kaks tüdrukut korraga , kuna sees on 12 lauda , mis mahutavad kuskil 50 inimest kokku ja siis õues on veel 5 lauda , kokku kuskil 20 inimest , ehk siis peaaegu iga õhtu on meil täismaja , niiet ma valmistusin 70 inimest üksi vastu võtma ja teenindama . Aga noh mis ma ikka ohin , ilusti sain hakkama ja polud midagi hullu .. natuke jooksmist oli ning mõni klient ajas ikka täiega närvi .. tõsiselt ma mõtlesin et löön seal kellegi maha Open-mouthed smile Naeratada ka enam ei viitsind , nii närvi ajab kui mõni on nii vastik ja vingub ja üldse ajab oma rida . Näiteks kui inimene teeb tellimuse , siis on tal vaja ikka menüüd korralikult muuta , nt suur liha praad tuleb meil koos kastme , salati ja friikatega ja siis hakkavad kõik ühes lauas , teatud seltskond , kõike omamoodi tellima , et palun mulle see praad aga ilma selleta ja selleta ja palun extra toda ja kastet ja extra ma ei tea mida .. !! Hea oli et kokk nõus üldse oli sellist tellimust vastu võtma , kuna see ju tähendab lisa tööd talle ning kui ees on kuskil 20 tellimust siis ta ei suuda mingeid eritellimusi täita , õnneks sellel ajal polnud kiire ja kõik laabus , kuid ma ise nägin kui palju lisa pinget ja aega sellised tellimused võtavad niiet järgmine korda ma saadan nad kenasti kuskile sooja kohta ja ütlen et saab ainult neid toite ja ainult nii naq nad menüüs on tellida , kui sa ei taha salatit siis lihtsalt ära söö seda ! Lihtne ju Open-mouthed smile . A ja siis oli veel üks laud eriti haigeid inimesi koos .. Pm mina ei tea kes nad omast arust olid , hullud paberid lauad ja üli tähtsad .. ning siis üks tellis Jim Beami purgi ja ühe kokteili , nii kokku läks see maksma 16 dollarit , tema annab mulle 20se , annan siis tagasi talle 4 dollarit ja siis ta omast arust eriti tähtsalt ja vastikult küsib et ma tahaks oma ülejäänud raha ka tagasi saada !! .. Mul oli naq midaaa ? Open-mouthed smile Seletasin siis talle et Jim Beami purk maksab 10 ja koteil 6 dollarit , sina andsid mulle 20 ja mina andsin sulle 4 tagasi , kõik korras ju ? .. Siis ta põrnitses mind ja läks minema .. Naq nahhui ??? ? Kohe süüdistama .. ja siis ei vabanda ka Open-mouthed smile Mul viskas nii kopa ette et mida ta küll mõtleb endast .. ja tead andsin meelega vähem raha tagasi .. Ja siis teine naine , sealt samast lauast .. tellis suure klaasi õlut ja siis veel ühe teise õlu pudelis .. noh ja siis see pudeli õlu maksis 5 millegiga ja klaas õlut oli 8 dollarit .. ja ta pidi pikali kukkuma et mis asja miks see nii palju maksab ? Et kontrolli uuesti , tema ei usu et see nii palju maksta saab .. siis ma näitasin talle tsekki et näed maksab küll nii palju , ega mina hinda välja ei mõtlend siis .. Tema ikka ei uskund et kuidas pudel on odavam kui klaas .. No daaaa naq , pudelis on kuskil 0,333 l ja klaasis on 570 ml , loogiline ju .. teine õlu ka , peabki kallim olema .. aga ei tema ikka ajab oma rida ja tahab ülemust näha .. Naq wtf ? .. Kutsusin siis Andrew baaris omale appi et ta seletaks ilusti ära selle naisele mis toimub , kuna ülemust polnud seal ja mina ei lähe talle ukse taha sellise asja pärast Open-mouthed smile .. Andrew siis rääksi taga et nii ongi .. lõpuks see naine andis alla , maksis ära , põrnitses seal midagi ja läks minema .. isegi ei vabandanud .. No leidub ikka igasuguseid siin . Milleks tulla kuskile restorani sööma kui hinnad ei sobi , joo kodus oma õlut kui ei kõlba . Vot ! Open-mouthed smile 

Eile kohtusin veel ühe eestlasega , kelle nimi on ka Tõnis Open-mouthed smile . Lambist tuli restorani sööma koos mingite meestega , siis selgus et ta on Eestist ning korra töötab siin Carnarvonis 2 päeva ja siis tagasi Perthi kus ta muidu elab koos oma tüdrukuga. Nad on olnud siin peaaegu 4 kuud ning kõikse aeg Perthi lähedal töötand .. Ise ta oli pärit Tapalt ja tüdruk oli Kadrinast Open-mouthed smile No kas saab veel väiksemat maailma olemas olla ? Kuskil Carnarvoni pärapõrgus satume kokku Open-mouthed smile , aga kuna mul eriti aega ei olnud et temaga rääkida , siis vahetasime kontakte ja äkki kohtume millagil , kuna nad plaanivad ka üles poole Darwinisse varsti liikuda ja meil Tõnisega on sama plaan niiet äkki seal kohtume . Võiks küll .. nii lahe oleks , kuna tõsiselt hea mulje jättis mulle see eestlane nüüd . Eks siis paista mis tulevik toob .

Hetkel siin hostelis on küll nii nutune seis . Kõik on ära läinud , siis tulevad mingid uues , prantslased , kes ainult joovad ja on üldse kuidagi kahtlased , sellised varga näod on neil ees . Nüüd hoiamegi rohkem kokku , meie tõnisega , Math , Tobi , Josh , Alina ja Brize . See on nüüd meie põhi seltskond .. eriti ei kipu uutega enam sõbrunema ka Open-mouthed smile … Ei viitsi .. meil niigi hea seltskond koos .. Näiteks see laupäev tegi Math Mehhiko toite .. tacosid ja burritosid .. Ohhh kui head need olid , siis hiljem jõime ikka Mehhiko kombel teqiilat sidruni ja soolaga .. kuskilt tulid veel mehhiko kaabud välja , ma ei saandki aru kelle omad need olid Open-mouthed smile .. Tobi ja Josh panid endale suured vuntsid ja prillid ette ja käisid nii mõõda linna .. Nalja sai ja mitte vähe .. Nüüd see nädalavahetus leppisime kokku et oleme kõik korralikud , kuna mina töötan ja tõnis töötab ja üldse Tobi ja Josh said vist ühe farmeri käest tõmmata niiet mõlemil on palk saamata ning uut tööd pole ja peab raha kokku hoidma . Mul on ikka nii vedanud minu tööga , kõik ütlevad seda .. kuigi jah see kammib et koguaeg olen öösiti ära ja nv töötan .. näiteks nüüd on nii et ma ei näe tõnist üldse päeval enam ju , ta läheb hommikul ära , siis ma magan , lähen ise tööle , tulen korra koju teda ikka pole , lähen kella 5ks tagasi ja lõpetan mingi kell 11 , ta tuleb mulle järgi , jõuame koju ja ta peab juba magama minema , kuna hommikul peab vara ärkama . Pluss hea on veel see et ma teen ikka iga nädal korralikult palju tööd ning makstakse ka korralikult ning üldse , kui vihma sajab on mul ikka töö olemas mitte nii naq teistel et vihmaga tööd pole . Niiet ma olen rahul ja plaanin siin seda tööd teha nii kaua kuni me siit ära peame minema . Küll ma Darwinis jõuan farmi tööd ka teha Smile 

Ma lähen nüüd askeldama , kell juba pool 5 varsti ja ma pole midagi tarka teinud .. Olge tublid . Musi musi kalli kalli . Igatseme teid kõiki ..

No comments:

Post a Comment