Wednesday, April 27, 2011

26.04

 

TÕNIS SAI TÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖLE !!!!!!!!!! Meloneid korjama Smile Täna mingi magasime kui järsku kuulen et keegi koputab .. teen ukse lahti ja see naine oli ukse taga paberiga et Tõnis läheb tööle kell 12:30 . Et olgu valmis ilusti. Suht poole päeva pealt alles hakkab töö ning ei tea kui kauaks ja mis see endast üldse ette kujutab. Tõnis oli nii närvis ja pinges kohe Open-mouthed smile mis ma selga panen ? Mis ma ütlema pean ? Appi äkki ma ei saa midagi aru Open-mouthed smile Ta pole ju enne täitsa üksi kuhugi läinud niimoodi . Aga noh ma arvan et kõik õnnestub ilusti ikka tal. Nii imelik on nüüd üksi siin hostelis passida .. kellegile pole närvidele käia enam Open-mouthed smile Loodame et nüüd hakkab kõik sujuma ja me ei pea enam sente lugema. Täna peab nädala üüri ära maksma .. pm Tõnisel ongi sellega raha otsas .. mul ka pole üldse sula , kuna 500 dollarit panin ju austraalia pangakaardi peale, mida pole ikka veel kohale tulnud muidugi .. niiet ma püüan oma eesti pangakaardiga maksta .. ma ei kujuta ette mis siis saab kui see läbi ei lähe .. mul pole seda raha kuskilt niimoodi võtta ju.

Eile öösel kell 12 kõndisime kahekesi veel 10 km maha , kuna poodi oli vaja minna Open-mouthed smile Kõik poed ja tanklad ( saate aru isegi tanklad on kinni !!! ) olid kinni .. nii me siis kõndisime ja lootsime et midagi ikka on lahti .. lõpuks täitsa lõpus , linnast väljas oli üks putka lahti .. see oli sama suur kui riidekapp ning sinna sai veel sisse .. tõsiselt väike poeke oli. Siin Carnarvonis sureb kogu elu välja juba kella 7st õhtul. Kõik on kinni ja magavad. Ainult meie oleme ööloomad ja harjund et öösel ikka ka ringi liigutakse.

Ma vist hakkan koristama ja siis ootan Tõnist .. tahaks teada juba kuidas meloneid korjata ka oli Open-mouthed smile

No comments:

Post a Comment