Saturday, April 23, 2011

23.04

 

Juba neljas päev mil ma kirjutan blogi niisama, üles laadida ei saagi vist mitu nädalat . Aga noh ega ma siis kirjutamist ei jäta, saategi pärast mitme nädala jagu korraga lugeda Open-mouthed smile 

Täna oli jälle nii kuum. Tõnis põles täiega ära .. niiet alguses oli tulipunane ja siis läks üleni roosaks Open-mouthed smile Aga mina ikka olen valge naq luik. Ära ka ei põle. Me kõndisime täna kuskil 12km lambist maha .. alguses liikusime naq niisama mõõda peatänavat , uurisime ümbrust..leidsime hiigelbanaani mille juures tegime pilti ka ja siis lihtsalt vaatasime istandusi .. suured põllud ja puud igast asju täis . Ning siis kui hakkasime kodupoole liikuma avastasime et olime maha kõndinud 5,4 km ehk siis tagasi oli vaja sama palju minna .. see oli jube Open-mouthed smile higi lihtsalt voolas .. siiamaani voolab .. nii palav on. Tegime just süüa .. kõht sai ilusti täis .. ei tea mis homme saab toidukotid on täitsa tühjad ning eriti suurt shoppingut ka teha ei tahaks jälle. Täna ostsime ühest farmi poest ise tehtud jäätist .. mina ostsin maasika oma, mis oli naq eriti hea .. täielik maasika toormoos naq .. ning tõnis ostis shokolaadi banaani .. see oli hiiglane . Nii me tänane päev mõõduski .. jalutades .. homme vist lähme sama teed tagasi ja uurime farmidest kas tööd on neil meile pakkuda. Vaatasin natuke palju internetipulk maksab .. ning pm kõige odavam on kuskil 80 dollarit, sellega peaks päris kaua netis olla saama .. kui tööle saan ja raha saan siis ostan selle ära . Niikaua oleme peidus Smile

No comments:

Post a Comment