Saturday, April 16, 2011

16.04

Pärast sellist pikka lendu avastasin ma et mulle ikka tegelt üldse ei meeldi lennata.

Kuala Lumpurist saime ilusti minema .. turvakontroll oli seal ikka eriti tõhus, kui mina sain veel ilusti läbi siis Tõnise passi uuriti ja päriti ja vaadati .. ma juba kartsin et nüüd ei lastaga meid siit ära. Lennukini pidime ka õuest jala kõndima mingi teise lennujaama otsa , aga see oli hea .. öösel kuuma õhu käes Smile

Austraalia piiri peal läks naq liiga kergelt kõik meil . Isegi mitte midagi ei küsitud , nad vist ei vaatand isegi mis viisa meil on ja kas see meil on .. naq lihtsalt ruttu tempel passi ja edasi. Ja me veel nii kartsime ja tulime hullu paberite kuhjaga Open-mouthed smile Lennujaamast saime ilusti minema , bussiga 32 dollarit läks kahepeale ja viidi meid otse hosteli ette. Alles siis hakkas kogu jama pihta , me vist rõõmustasime enne liiga vara , kuna esiteks see hostel mille me välja olime valinud oli loomulikult täis ning siis pidime jala peal keset 30 kraadist kuumust uut hostelit otsima minema. Vinnasime oma seljakotid selga .. tõnis selle kõige suurema , mina väiksema , pluss veel kohver ja veel üks väiksem spordikott. Me olime naq kilpkonnad keset Austraaliat . Edasi liikuda ei suutnud , Lonely Planeti kaardist ka aru ei saand algul kuhu poole minema hakata , pikad teksad ja tossud mõlemil jalas , me otseses mõttes kärvasime. Mul oli jälle nii naljakas Open-mouthed smile aga tõnis küll puhkis naq segane. Igastahes kõmpisime siis teise linna otsa , ühe hosteli poole kui järsku avastasime et seisame täpselt veel ühe hosteli ees. Ma siis läksin asja uurima ja saimegi toa endale , me olime nii läbi omadega et leppisime kõigega. Jälle rõõmustasime liiga vara. Kuna kui oma tuppa jõudsime, me võtsime ikka kõige odavama kuuese toa kummagil läks 2 ööd kokku 48 dollarit . Igastahes leidsime siis oma toa üles , kuskil kõige all keldri korrusel kõige pimedamas nurgas kus üldse olla annab . Esmamulje oli jube. Toas veel magasid 2 võõrast ka , me vist ajasime oma kobistamisega nad üles .. pm olime suht shokis et kuidas siin me kaks ööd üle elame ? konditsioneeri kui sellist polnd , aken oli ka kuskil voodi taga , millest paistis ainult suur sein ja prügihunnik vastu. Voodid olid kõik tegemata . Suht räpane ma ütleks . Me küll valmistasime end juba Eestis ette milline see hosteli elu olema saab , kuid tõsiselt sellises toas oleks me küll vist ära surnud une pealt . Aga noh käisime siis ruttu pesemas ära ja ruttu ruttu välja sealt urkast. Asju oli päris raske maha jätta .. raudselt tagasi tulles on kõik kadunud .. läpaka ja passid ja raha võtsime muidgi seljakotiga kaasa aga ikkagist. Läksime siis linna peale , kui normaalsed inimesed magaks end pärast sellist lendu välja siis ega meie ju ei suutnud , vaja oli kohe õue päikse kätte saada ja ringi uurida. Esmamulje Perthi linnast on küll väga hea . Kõik on nii ilus ja korras ja puhas , kõik asjad toimivad , elu käib .. kõik on olemas . Nii ilus on lihtsalt . Igalpool on roheline , palmid ja taimed ja põõsad ja muru Open-mouthed smile Käisime siis suu lahti ringi , ostsime kohe 2l vee , mis läks naq vesi ikka .. lihtsalt kaanid koguaeg aga ikka on janu , vesi oli ka kohe poest välja tulles 10 min soe , ma ei tea mis siin suvel saama hakkab kui juba nende niiöelda sügisel on nii kuumad ilmad. Meid võttis see päike küll juba kohe täna nii läbi, higi tilkus ja õhku pole. Pool päeva jalutasime linna peal ringi , siis järsku leidsime et jalutame juba Kings Parki poole, see on siis siin üks kõige suurem park vist, pidi igati vaatamisväärt olema. Läksime siis sinna poole .. mäest üles oli kogu teekond põhimõtteliselt .. Tõnis tassis veel seljakotti ka .. aga ei lennust ja kõigest muust väsinud kuid siiski suutsime kohale minna . Vaade mis linnale ja jõele avanes oli nii ilus .. linnud laulsid , igast taimi kasvas .. ning jälle kõik oli nii korras ja puhas ja kena . Me pm jalutasime paljajalu ringi lõpuks. Vahepeal pikutasime puu all , Tõnis jäi peaaegu juba magama seal .. ning siis jälle panime edasi .

Hosteli tagasi jõudes oli meil kindel plaan tuba ümber vahetada . Maksime natuke juurde ja saimegi sealt urkast minema .. nüüd oleme teisel korrusel suure aknaga omaette toas , duss ja vets on ka olemas ja kõik on normaalne . Puhtusest ärme muidugi räägi , kuna seda siin lihtsalt pole aga noh me püüame selle 2 ööd siin üle elada . Tahaks juba kuskile maa kohta saada , tööle hakata ja end sisse seada juba .. endal ka kindlam tunne siis . Hetkel on küll nii et raha läheb naq liiga palju , poes on kõik asjad nii kallid , täiesti ulme . Ja siis me vingume Eestis et hinnad tõusevad ja kõik on kallis Open-mouthed smile Kui me kohe tööle ei saa siis me pankrotistume paari nädalaga.

Nüüd õhtul käisime veelkord linna uudistamas. Pime on ja tuled säravad . Linn on rahvast täis kuna laupäeva öö ikkagi ju. Hästi mõnus on kuidagi. Siia Perthi tahame kindlasti kunagi tagasi tulla .. lihtsalt käi ja imesta kõike . Tegime natuke pilte ka .. ma veel uurin seda asja kuidas nad siia blogisse üles laadida.

Suutsin jälle pika romaani valmis kirjutada . Kohe uhke tunne on Open-mouthed smile

Tervitused teile kõigile seal kaugel kaugel !

1. aa fuck ma nii kadestan:D Palmid mõllud:D.
    Algus algab ilusti:D.
    loodan, et saate ikka ilusti tööle ja kõik hakkaks paremuse poole minema:)
    Kõike Head Teile Sinna!:)

2. Me ise loodame ka parimat :D
    Kui sul kunagi Rakveres üle viskab siis võid alati meile järgi tulla . Küll me juba aitame sind ;)